פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
בית מלון מרדיאן בים המלח כתובת:
תיאור הבעיה:
לכבוד כול הנוגעים בדבר: ולהנהלת רשת מלונות פתאל!!!!!!!!!!!! התארחנו בתאריך 17.8.2011 בבית מלון מרדיאן בים המלח.אני ובת זוגתי ו2ילדיה. כידוע לכול האורחים. ולרשת בתיי המלון שכניסה למלון היא בשעה 15.00 קיבלנו את הסוויטה בשעה 16.15 עלינו לקבל את החדר עם התיקים ביד מותשים ועייפים אך דלתות החדר לא נפתחו.ואז נאלצנו לרדת לקבלה לקבלת חדר חלופי.קיבלנו את החדר החלופי בשעה 17.30 עייפים ומותשים אך לצערנו החדר לא היה נקי ולא מסודר לקבלת וכניסה לאורחים! מגבות רטובות וכול החדר לא מסודר !!לאחר שהגיע אחראי של החדרניות בכבודו ובעצמו אישר את המראה לכול הנוגעים בדבר ולקבלה ולכול האחראים . שחלוקים רטובים וסבונים מפוזרים ומשומשים. ממש גועל נפש לרמה של מלון 5 כוכבים!!!!!אנוכי גבי כבר אחריי ארוחת צהרים בשעה 14.00 לאחר ארוחת צהרים. בברכת השחייה כבר לא חשתי בטוב. עם כול המצב הנוכחי וכול המתחים!!!! להזכירכם שהחדר היה מוכן רק בשעה 18.20 בערב!!!!!!התחלתי להקיא ללא הפסקה כ.......4 פעמים בת זוגתי ו2 ילדיה ירדו לארוחת ערב ואני נאלצתי להישאר בחדר עקב חולשה הקאות וכ...... בשעה 20.30 התחלתי להקיא את המעיים שלי ללא הפסקה. עד לחסימת אוויר והמון חרדה!!בכוחות עצמי ביקשתי מהקבלה להזמין לי רופא דחוף לחדר. בעזרתו של גיא מנהל המלון קיבלתי אחריי 15 דקות רופא לחדר!!!ובזה אני מודה לו מראש למר גיא מנהל המלון שנענה לבקשתי זו!!!!קיבלתי טיפול מהרופא תרופות שבקושי עזרו לי אך הקלו עליי קצת בחומציות שהייתה לי עקב הרעלת הקיבה שהייתה לי.. וגם הדיאגנוזה של הרופא הייתה שזה מקלקול קיבה של ארוחת הצהריים של בית המלון בשעה 14.00 של אותו יום!!במשך כול הלילה של 17.8.2011 הקאתי את נשמתי ללא הפסקה כול הלילה !!במשך כול שהייתי בבית מלון לא אכלתי שום ארוחה אחת נורמלית..רק לאחר יומיים קצת צנימים ואורז בלבד!!! עד יום עזיבתי לא הרגשתי טוב עם צרבות וחומציות וקלקולי קיבה ושלשולים ללא הרף. ונאלצתי לעזוב את המלון אני ובת זוגתי ו2ילדיה למרות שגיא מנהל המלון נתן לנו עוד יום נוסף של שהייה לא יכולתי לממש זאת עקב מצבי נאלצתי ללכת לטפל בעצמי יותר פרטני אצל הרופא המטפל שלי!!!!!!!!!לספר לכם שזאת כבר לא חופשה משפחתית ולא נהנו אפילו לא לרגע. אני ובת זוגתי ו2 ילדיה . עקב שאני לא יכולתי לתפקד כראוי עם הילדים ובטח לא עם בת הזוג שלי!!!!באנו לחופשה של 3 לילות וארבע ימים!!!ו פשוט זה הפך לסיוט אחד גדול!!!כרגע אני פונה לכול הנוגעים בדבר: ולמנכ"ל רשת מלונות פטל. ואני מצפה לפיצוי הולם לכול העגמת הנפש שנגרמה לי ולבת זוגתי ו2ילדיה . אקבל ממכם הצעה ואיתה ........אני ישקול אם לקבל אותה . או לחלופין אמשיך לטפל בגורמים נוספים בתודה מראש להזכירכם חדר 942 תאריך 17.8.2011 מצפה ממכם ולכול הנוגעים בדבר: לקבל ממכם תשובה במיידי!!!!!!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם!! פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לכם על בחירתכם להתארח במלון מרידיאן ים המלח. תגובה:
מכתב תשובה נשלח לכתובת ביתכם. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה