פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השפלת אורח מלון מגי'ק סנרייז נושא התלונה:
דרעי דודו שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏18 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
עבור: מר דוד פתאל מנכ"ל רשת מלונות פתאל.
מאת: דודו דרעי אורח.
הנדון: השפלת אורח בפני הרבים.
בתאריך 14.08.2011 יצאנו אני ומשפחתי לנופש במלונך מג'ק סנרייז ( שנה שנייה ברציפות).
מיותר לציין כי אם חזרתי בפעם השנייה זה בגלל שכל כך נהניתי להתארח במלון.
במשך כל שהותי במלון נהניתי מכל המתקנים שמציע המלון לונה פארק, בריכה, צוות בידור, חדר
אוכל ( יש לציין כי חלה ירידה דרסטית לעומת שנה שעברה).
בתאריך 18.08.2011 תאריך עזיבתי את המלון ירדתי עם משפחתי לחדר האוכל.
בחדר לקח בני כרית של המלון ולא רצה להניחה( כנראה הייתה נוחה לו).
נכנסתי ללובי המלון בדרכי לחדר האוכל שהכרית בידי ( לקחתי לילד כי הוא נרדם).
לפתע אני שומע צעקות מאחורי אדוני אדוני , לא ייחסתי לשנייה שהקריאות מופנות אליי
הסתובבתי והבחנתי בעובדת ( גב' זיו ארזואן) רצה אליי מהלובי לכיוון חדר האוכל וחוטפת לי את
הכרית מהיד ואומרת לי "הכרית הזאת עולה 180 ₪,".
אמרתי לה כי הילד יצא עם הכרית מהחדר ולא רצה לשחרר אותה אז
החלטתי להביא אותה עימי, אבל שום דבר לא עניין אותה והיא ביישה אותי אל מול 50 אורחיי המלון
לערך.
הרגשתי מושפל באותו רגע, כל האנשים הסתכלו עליי כאילו אני גנב , רציתי לקבור את עצמי באותו
רגע.
הסברתי לה יפה כי אם הייתי רוצה לגנוב את הכרית לא הייתי מביא אותה איתי לחדר האוכל.
ביקשתי את שמה של העובדת וביקשתי לדבר עם מנהל המלון והיא בזלזול ענתה לי כי " אני עוזרת
המנכ"ל" אמרתי לה שתתביישי לך אם את בתפקיד כזה ומתנהגת ככה אז היא ענתה לי " זה מה
שיש".
לאחר מיכן ניגשתי לדבר עם אודי מנכ"ל המלון והסברתי לו את המקרה.
נעשה הרושם שאודי הקשיב לדבריי ואף הסכים עימי כי העובדת לא נהגה כראוי.
אך הקשבה זו לא גרמה לתחושת עוגמת הנפש שנגרמה לי להעלם.
לאור המקרה הנ"ל בחופשותיי הבאות לא הראה את רשת פתאל כרשת אשר מכבדת את אורחיה
ולא מכבדת את אורחיה כמילות השיר שלכם פאתל פאתל מארחים באהבה. "הכרית הזאת עולה 180 ₪,"
אני מקווה כי אתם המנהלים תדעו לטפל במקרה זה כראוי לרשת שמכבדת את עצמה הן כלפיי
העובדת והן כלפיי כאורח שלכם.
אבקש את תגובתכם אליי בפלאפון 052-348836.
או במייל [email protected].
העתקים.
מר אודי חסון מנכ"ל המלון.
מר רונן שי מנהל אזור.

עוגמת נפש סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה