פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חדרים עלובים ומטונפים נושא התלונה:
יונאי רמי ועידית יונאי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏18 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
דרך גדוד ברק כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום
בתאריך 18/08/11 חגגנו את יום הנישואין ביום זה ,הגענו למלון לאונארדו בטבריה שהזמנו מראש.
קיבלנו חדר מס' 1323.נכנסנו לחדר , על השולחן הקטן חיכתה לנו עוגת שוקולד לא מכוסה שלבטח היתה כבר כמה שעות ,כי הגענו לחדר בשעה 17.00 מיותר לציין שהעוגה היתה צריה להיות מכוסת ונמצאת במקרר ,עם הודעה על השולחן שהעוגה נמצאת שם .יתרה מכך היינו בהלם מוחלט מה שראו עיננו ,החדר היה מלוכלך, שטיחים מטונפים,צורת החדר המבנה עם מעבר צר וקודר,אמבטיה לא נקיה ,משטח השיש של הכיור מוכתם ,לא היו שום מגבות בחדר האמבטיה.חלון החדר קטן ודיי מאובק מלוכלך .
ההרגשה כל כך גרועה שאנו מגיעים ליום הנישואין למלון ששילמנו דיי הרבה כסף לחדר ממש עלוב ביותר שלא ראוי גם לאחרון העובדים .
התקשרנו לקבלה ושאלנו האם הם מכירים וראו את החדר עצמו ומדוע אנחנו צרכים לקבל חדר כזה .תשובת העובד בקבלה היתה שהוא מכיר היטב את החדר.ביקשנו לקבל חדר אחר ,הובטח לנו שתוך 5 דקות יחזרו אלינו העיניין יטופל ,חלפו 15 דקות שאלנו מה קורה ,התשובה היתה ,העיניין עדיין בטיפול ,חלפו כ 10 דקות שלא קיבלנו שוב התיחסות שאלנו מה קורה ,אז נאמר לנו שכדי לקבל חדר אחר צריך להוסיף כסף ,ביקשנו שיבואו ויראו את החדר כדי שיבינו עד כמה החדר נורא.
כאשר התשובה היתה דיי לא ראויה למעמד ולמצופה כפי שראינו באינטרנט חדרים במלון וסוכם המחיר .
שהטונים עלו והיו ויכוח ,נאמר לנו שנבוא לקבלה ונקבל מופתח לחדר אחר כדי שנלך ונראה אם זה בסדר מצידנו ,קיבלנו חדר מס' 1506
בדקנו את החדר ,החדר היה נראה הרבה יותר טוב ונעים .למרות שגם בחדר זה החלון שהיה הרבה יותר גדול מהחלון בחדר הקודם גם כאן החלון היה מאובק מאוד לא נקי בכלל שלפי המצב נראה שלפחות כחודש לא ניקו את החלון .
במהלך השהיה ,החדרנית לא החליפה מגבות רחצה אלא קיבלה אותם משולש והניחה ע"י הכיור בפינה שהם לחות ושמפו לא הניחה .
בסיום השהייה כאשר כהרגלנו שאנו עוזבים את חדרי בתי המלונות שאנו שוהים ,השטתחנו על הרצפה ובדקנו אם לא נפל משהו ששיך לנו מתחת למיטה ,חשכו עיננו ממש ,מתחת למיטה היתה זוהמה נוראית ,שכבות של אבק חול ולכלוך נוראי ,לא האמנו כיצד במשך 3 לילות שישנו בחדר היינו נושמים וחיים עם לכלוך כזה נוראי שגם כאן מצביע לפחות על יותר מחודש שלא בוצע שום ניקיון מתחת למיטה ,יש לציין שבחדר הזה לא היה שטיח אלא ריצוף ,מזעזע אותנו כיצד תחזוקת הניקיון במלון גרועה ,הניהול כושל שאנו ממיטב כספנו במחיר דיי לא מבוטל צרכים לקבל חדר לא ראוי ,להגיע לעצבים ועוגמת נפש ואכזבה דיי גדולה.
יש לציין שגם הניקיון המעליות ובמקומות שונים במלון קיים לכלוך והזנחה של
זמן ממושך ולא עניין אי ניקיון של אותו יום .
מלון זה לא היינו נותנים לו אפילו כוכב אחד ,הרגשנו שאנחנו נמצאים באיזה אכסניית עובדים .
רמת החניה של הרכבים ליד המלון וממול למלון ,,ממש בושה וחרפה
חניה על אבני כורכר חניה לא מסודרת וראויה .
בקיצור הרמה של הניקיון ובאופן כללי ירודה ביותר .
מיותר לציין שלא נבחר יותר להגיע למלון זה ובכלל לרשת מלונות פתאל .
שמענו מרבים שגם הם דיי מאוכזבים ומרגישים שלא קיבלו תמורה מלאה לכספם כך גם אנחנו מצטרפים לרשימת המאוכזבים והמתוסכלים .
בברכה
רמי ועידית יונאי
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי משמעותי על עוגמת נפש פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי- מנהלת פנ שם ותפקיד:
אני מודה לכם על בחירתכם להתארח במלון לאונרדו טבריה.
תגובה:
מכתב תשובה נשלח לכתובת ביתכם. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה