פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
אילת כתובת:
פתאל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
אני הזמנתי חופשה במלון מגיק פאלאס אילת דרך חברת הנסיעות אשת טורס בזמן ההזמנה ביקשתי לקבל חדר שפונה לבריכה ומרפסת הנציג אמר שאני צריכה להוסיף כסף הסכמתי בוצעה הזמנה ואף בשובר רשום חדר פונה לבריכה + מרפסת vip ואף נרשם לפנק את הלקוח לצערי כשהגענו למלון קיבלנו חדר רגיל ורק לאחר חצי יום של ויכוחים בקבלה ועוגמת נפש שנגרמה לי ולממשפחתי קיבלנו חדר רק בשעה 18.00 כשהגענו למלון בשעה 12.00 חשוב לי לציין שמנהל הקבלה הדגיש מספר פעמים שאכן זה טעות של המלון ואין באפשרותו לעזור לנו ,
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי- מנהלת פנ שם ותפקיד:
אני מודה לך על בחירתך להתארח במלון מג'יק פאלאס.
תגובה:
מכתב תשובה מטעם מנכ"ל המלון נשלח לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה