פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשובתה של אתי בן נפתלי מנהלת פניות אורחים רשת מלונות פתאל נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
בית מלון מרדיאן בים המלח כתובת:
תיאור הבעיה:
לתשובתה של אתי בן נפתלי , לילה אחד לזוג עם שני ילדים ו25%הנחה על המשך השהייה ועוד לאירוח באמצע שבוע !!!!ועוד על בסיס מקום פנוי !!!!זה לא פיצוי !!!!!בנוגע להרעלת קיבה שקיבלתי במלון ,ותשובתה של אתי בן נפתלי סביר שהיו מתקבלות פניות מאורחים נוספים שלדבר שמחתה לא קרה לאף אורח !! גברת אתי נפתלי , הרופא של בית מלון בדק אותי והוא אישר ב100 אחוז שזה הרעלת קיבה מהאוכל שאכלתי ,ועוד התפלא ואמר היית בסדר, מסתבר שהרופא היה גם בתור בלובי לקבלת החדר !!!גברת אתי ,את מודעת שמנת בשר אחת שלא עמדה היטב בקירור יכולה לגרום להרעלת קיבה?או שהמנת בשר המתינה די הרבה זמן בחוץ בשיא החום עד שעברה בישול ?
האם את מודעת שלהחזיק אפילו שקית אחת של רטבים שלא במקום מוצל יכולה לגרום להרעלת קיבה? אני לא מאחל לאף אורח ולו לך לקבל הרעלת קיבה וטרטור ועוגמת נפש כמו שקיבלנו
להזכירכם :
טופלתי על ידי הרופא שלכם תרופתי ,ואישר שמדובר בהרעלת קיבה גם שעזבתי את בית המלון המשכתי לקבל המשך תרופתי דרך רופא משפחה.גברת אתי נפתלי, נתנו את מיטב כספנו בכדאי להנות ולבלות שלוש לילות ארבע ימים בסוויטה משפחתית .אנחנו לא שבעי רצון מהפיצוי!!!
זה לא פיצוי הולם להתרחשות שעברנו במלון ,אי לכך נפתור את הבעיה איתכם או שנעבור לתביעה משפטית , אבקש תשובה תוך 10 ימים מיום כתיבת מכתב זה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם!! פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי- מנהלת פנ שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על פנייתכם הנוספת בנושא האירוח במלון מרידיאן ים המלח תגובה:
מכתב מהנהלת הרשת נשלח לכתובת מגוריכם פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה