פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מענה לתלונה חמורה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏02 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
נובוטל הישן כתובת:
לאונרדו ים המלח סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בעלי ואני יצאנו לחופש לאחר שנה ארוכה ונטולת חופשים לרגל יום נישואינו. האירוח היה נהדר, קיבלנו סוויטה יפהפיה וסה"כ מאוד נהננו מהשרות ומהאירוח הנעים. הגענו למלון בשישי בבוקר ועזבנו ביום ראשון. בערב יום שבת נתקפתי כאבים מאוד חזקים והתכווציות בבטן ובעלי בילה את רוב זמנו בשירותים. למען האמת המשכנו להנות כהרגלנו ולא אמרנו דבר. יום ראשון כבר לא יכלתי לתפקד ויום שני הלכתי לרופאה שאישרה שיש לנו ככל הנראה קלקול קיבה חמור. נכנסתי לאתר פתאל ורשמתי להם את תיאור המקרה. בתור מנהלת מסעדה הייתי פונה ישר ללקוח אך במקרה זה אפילו לא קיבלתי מייל שיחזרו אלי בהקדם, ממש שום תגובה. אני חושבת שמקום שלא לוקח אחריות על האוכל שהוא מציע לפחות בתגובת התנצלות או פיצוי לא מקום שמכבד את עצמו ובטח ובטח לא מתאים לרשת מלונות פתאל. שאני תופסת ממנה רשת יוקרתית ומכובדת.
נזק גופני סוג הנזק :
בירור המקרה ופיצוי פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי- מנהלת פנ שם ותפקיד:
אנו מודים לך על בחירתך להתארח במלון לאונרדו ים המלח תגובה:
מכתב תגובה מטעם מנכ"ל המלון נשלח לכתובת ביתך פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה