פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר ניקיון והיגיינה בבריכת מלון לאונרדו בבאר שבע נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
אני רוצה להביע את מחאתי על הזלזול הנוראי בניקיון בריכת מלון לאונרדו בבאר שבע. היום, ה-6/9 הגענו בשעה 10:45 אני, בן הזוג שלי ואמא שלו לבלות כמה שעות בבריכת המלון. אנחנו גרים בבאר שבע לכן לא היינו אורחי המלון ושילמנו מחיר כניסה של 50 ש"ח לאדם. נמסר לנו שהבריכה תפתח ב-11 ותהיה לנו "בריכה פרטית" כי אין כמעט אנשים (לכן גם היא נפתחת בשעה יחסית מאוחרת..). אוקי אז שילמנו 150 ש"ח ועלינו לקומת הבריכה לחכות עד שתפתח. בשעה 11:00 אנחנו עומדים ומחכים מחוץ לדלת יחד עם עוד זוג מבוגר, אין עונה ואין מענה. היינו צריכים להיכנס לחדר כושר לחפש עובד מלון על מנת לשאול אותו מה קורה למה הבריכה לא נפתחת ונמסר לנו כי המציל במעלית ואמור להגיע..אז חיכינו.. כעבור כמה דקות פתחו לנו את דלת הכניסה. כשנכנסנו חשכו עינינו מהמראה המחריד שהלך על שפת הבריכה. בריכה פרטית קיבלנו אין ספק אבל מסביבה רצפה מלוכלכת בלשלשת ציפורים שמרוחה גם על כסאות הנוח, עד כדי כך שאין כסא אחד נקי לשבת. מראה הבריכה נראה כל כך נטוש כאילו לא ניקו שם כמה חודשים. ונמסר לנו קודם לכן שנערכה קייטנה בבריכה ואנחנו שבוע אחרי סוף חודש אוגוסט "חודש התיירות" כביכול, אז איך הם הגיעו למצב כזה נוראי של זוהמה וג'יפה? אימו של חבר שלי ירדה מיד לקבלה להתלונן והם אמרו לה שנמתין והם ישלחו מישהו לנקות (ושוב מדובר ב-11 בבוקר אני חושבת שהיה להם מספיק זמן לנקות שם עד שעת פתיחת הבריכה), אנחנו כל כך הזדעזענו ממראה הבריכה וחוסר הנעימות שבכלל לא רצינו להמתין רק רצינו את כספנו חזרה ולהסתלק משם. על זה הם גובים 50 ש"ח כניסה לאדם? זה מגוחך!!
הכסף הוחזר בלי בעיה ועל כך אינני מתלוננת, אני עומדת על האדישות של מי שמנהל את המלון הזה ועל עובדי הניקיון (שכנראה בשביתה). חבל מאוד שעברנו חוויה לא נעימה זאת וזה רק מתוך אנשים חיצוניים שרצו לבלות יום בבריכה. אני יכולה רק לתאר לעצמי איך היו מגיבים אורחי המלון שמשלמים ממיטב כספם ורוצים לבלות בבריכה. שוב אינני שופטת את שירותיו האחרים של המלון כי אינני יודעת או מכירה אבל הבריכה רבותיי קטסטרופה!!! יום טוב.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ניקיון והרבה ממנו! פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה