פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש ומסירת מידע מוטעה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
שמי אווה ואני אמא לשלושה ילדים קטנים גרים בבאר שבע.
התארחנו במלון ליאונרדו בחיפה מתאריך 4/9/11 עד תאריך 8/9/11 .
סך הכל ארבע לילות חמישה ימים.
החופשה שלנו הוזמנה דרך מרכז הזמנות ברשת מלונות פתאל הנציגה שטיפלה בנו
דניאלה קורקוס.
סגרנו על חופשה בהתחלה במלון רויאל טוליפ באילת על בסיס חצי פנסיון זוג+שלושה
ילדים קטנים אבל עקב האירועים האחרונים בדרום הוחלט להעביר את כל החבילה
למלון בצפון הומלץ לנו על מלון ליאונרדו בחיפה יש לציין שאנו פעם ראשונה במלון זה
בעבר הארחנו במלון רויאל טוליפ באילת ויצאנו ממש מרוצים .
הגענו בתאריך המיועד לאחר נסיעה ארוכה ומתישה ובאתי לקבלה כדי לעשות רישוום
פקיד בשם עימאד אמר שסך כל התשלום הוא 3300 ש"ח שבפועל הודפס המחיר
הנכון 6300 ש"ח וזה רק ארוחת בוקר ולא חצי פנסיון כמו שהזמנתי.
לכן אני תוהה מדוע שילמתי מחיר כזה רק על ארוחת בוקר.
עלינו לחדר שזה סוויטה החדר מלוכלך ומלא בחרקים מעופפים שבהמשך הסתבר
שגם עוקצים התלונה הועברה לסגנית מנהל חדר האוכל שעברה בין האורחים ורשמה
תלונות אך שום דבר לא נעשה אני בטוחה שגם קודמיי שהתארחו בחדר זה שזה
סוויטה דה בלקוני התלוננו ושום דבר לא נעשה.
ביום העזיבה קיבלנו את החשבון והסתבר שהמחיר הוא 6300 כמו שנאמר במרכז
הזמנות אז איך הפקיד אמר 3300 הסתבר בדיעבד שזה חישוב לשני לילות וזה מתעדכן כל יום מחדש וזה דבר שלא אמרו לי ביקשתי לדבר עם המנהלת יעל אבל
היא הייתה בישיבה ולנו לא היה זמן לחכות כי הייתה לנו נסיעה ארוכה .
במהלך הנסיעה יעל התקשרה אליי והקול שלה היה בוטה ומגעיל ואמרתי לה שאיתה
אני לא מדברת ואכתוב מכבת תלונה.
יש לציין עובדת קבלה בשם סיון שלא עזבה אותנו וטיפלה בנו עד אשר עזבנו את המלון.
אני סך הכל מבקשת שיתיחסו יפה לאורחים ששילמו המון כסף ולא נהינו מהחופשה
ויטפלו בבעיות שצינתי כי אנחנו לא נחזור למלון זה וגם לא לרשת שלכם.

בתודה
עוגמת נפש סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך ולבני משפחתך על בחירתכם להתארח במלון לאונרדו חיפה. תגובה:
מכתב תשובה מטעם מנכ"ל המלון נשלח לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה