פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש והיא טיפול נכון ללקוח נושא התלונה:
‏יום שישי ‏16 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
פתאל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה 16-9 התארחנו אני וחבר שלי במלון מרידיאן בים המלח שישי שבת קיבלנו כרטיסים לגופרית בריכה חמה קודם כל לא היה אף אחד שידריך אותו ויגיד לנו כמה זמן להיות בגופרית אחרי השייה בגופרית יצאו לבחוץ אני חשתי ברע היה לי סחרחורות ולא הרגשתי ואז התעלפתי קראו מהר למציל המציל טיפל בי קרוב לשעה וניזקקתי
לחמצן כי לא היה לי אוויר איבדתי את ההכרה אחרי אולי שעה באה איזה רופאה אמרה רק שלום והלכנה לא בדקה לי לחץ דם שום דבר אחרי זה עלינו לחדר בחדרי שוב הרגשתי רע והתעלפתי ניסיתי להתקשר ללובי שיזעיקו רופאה אך למעלה מחצי שעה לא ענו לי שם ירדתי לקבלה היה שם מנהל תורן בשם יאן ההתנהגות שלו היה מזעזעת אני מסביר לא מה שקרה והוא אומר לי זה מה יש טוב לך טוב לא טוב אין מה לעשות זה לא שירות אם כל הכבוד לא לקחו מאיתנו דוח ביטחון לדעת מה קרה פשוט כלום בחיים לא ניתקלתי בהתנהגות כזאת כל החופשה נהרסה לנו כל היום הינו בחד לא יצאנו מימנו ואף אחד לא שאל לישלומי או שאל אם הכל בסדר אני מבקשת או שאני יקבל פיצוי או שתחזירו לי את הכסף אם לא אני יפנה לגורמים נוספים כי מה שיהיה שם זה פשוט מאוד רשלנות בתודה מראש תהילה
עוגמת נפש סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך על בחירתך להתארח במלון מרידיאן ים המלח. תגובה:
מכתב תשובה נשלח לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה