|
|
|
|
|
|
תפוסה מלאה במלון למרות הזמנת מקום -ביום החתונה! |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
לאונרדו אין ירושלים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום רב!
לפני שנה הזמנתי אצלכם חדר במלון לאונרדו בים המלח דרך האינטרנט-ציינתי שאני רוצה להציע נישואין לחברה שלי -אכן שידרגו לי את החדר והתייחסו מאוד יפה -עברה שנה וב יום חמישי 27.10 התחתנתי עם חברה שלי במלון לאונרדו אין בירושלים -כחלק מהעסקה הובטח לנו חדר במלון -שעה לפני החופה הגענו למלון ואמרו לנו שאין להם אף חדר פנוי! אחרי ויכוחים והתערבות של אבא שלי נתנו לנו איזה חדר -עלינו למעלה ואז התקשרו לחדר ואמרו לנו שאנחנו צריכים לפנות את החדר ולעבור לחדר במלון ליד -פארק הוטל (כל זה שאנחנו בלחץ לפני החופה במלון!) כמו כן דוד שלי (משפחת פלצר)בא במיוחד מארהב לחתונה -(הזמין מקום דרך האינטרנט) ושהוא בא גם אמרו לו שאין מקום פנוי במלון! ורצו לשלוח אותו ללאונרדו אחר -הוא לא הסכים ובסוף נתנו לו גם חדר במלון ליד בפארק הוטל.
מאוד התאכזבתי מההתנהלות בקבלה ומהיחס ! עד עכשיו תמיד השתכנתי בנופש בארץ במלונות ברשת פתאל -אבל לצערי כבר לא כל כך מתחשק לי להיות אי פעם במלון ברשת הזאת אחרי כל הפאשלות עם ההזמנות ביום ההכי חשוב לי בחיים .
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מלונות פתאל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|