פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תפוסה מלאה במלון למרות הזמנת מקום -ביום החתונה! נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
לאונרדו אין ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב!
לפני שנה הזמנתי אצלכם חדר במלון לאונרדו בים המלח דרך האינטרנט-ציינתי שאני רוצה להציע נישואין לחברה שלי -אכן שידרגו לי את החדר והתייחסו מאוד יפה -עברה שנה וב יום חמישי 27.10 התחתנתי עם חברה שלי במלון לאונרדו אין בירושלים -כחלק מהעסקה הובטח לנו חדר במלון -שעה לפני החופה הגענו למלון ואמרו לנו שאין להם אף חדר פנוי! אחרי ויכוחים והתערבות של אבא שלי נתנו לנו איזה חדר -עלינו למעלה ואז התקשרו לחדר ואמרו לנו שאנחנו צריכים לפנות את החדר ולעבור לחדר במלון ליד -פארק הוטל (כל זה שאנחנו בלחץ לפני החופה במלון!) כמו כן דוד שלי (משפחת פלצר)בא במיוחד מארהב לחתונה -(הזמין מקום דרך האינטרנט) ושהוא בא גם אמרו לו שאין מקום פנוי במלון! ורצו לשלוח אותו ללאונרדו אחר -הוא לא הסכים ובסוף נתנו לו גם חדר במלון ליד בפארק הוטל.
מאוד התאכזבתי מההתנהלות בקבלה ומהיחס ! עד עכשיו תמיד השתכנתי בנופש בארץ במלונות ברשת פתאל -אבל לצערי כבר לא כל כך מתחשק לי להיות אי פעם במלון ברשת הזאת אחרי כל הפאשלות עם ההזמנות ביום ההכי חשוב לי בחיים .
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה