פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
מג'יק פלאס כתובת:
תיאור הבעיה:
זו התלונה ששלחתי לרשת פתאל רק כנראה שהיא לא הייתה חשובה מספיק ואף אחד לא הועיל בטובו להתייחס:
שלום שמי כרמית אלבכרי, אני שוטרת אשר הזמינה נופש דרך קרנות שוטרים למלון מג'יק פלאס באילת בתאריך ה-09/10/11 לפני כשלושה שבועות התקשרתי לקרנות השוטרים ולבית המלון עצמו וביקשתי לשדרג את החדר לחדר גדול יותר (רצינו חדר נוסף לילדים בתוך החדר) בקרנות השוטרים הפנו אותי לבית המלון ובבית המלון ענתה לי משהי נחמדה מאוד אשר מסרה שהיא משדרגת אותי לחדר משפחה מסרתי לה שבנוסף מאוד חשוב לי שתיהיה בחדר מרפסת כיוון שגם אני וגם בעלי מעשנים ויש לי תינוק שסובל מאסטמה די חריפה ואנחנו לא מעשנים לידו גם בבית,מסרתי לה שבמידת הצורך אין לי בעיה כלל להוסיף תשלום כמו שעשיתי פעמים רבות בעבר הנ"ל ענתה שאין צורך שהיא משדרגת לנו את החדר לחדר משפחה שאלתי אותה שוב על מנת לוודא בקשר למרפסת הנ"ל ענתה שוב שאין שום בעיה וסגרנו את השיחה.ביום חמישי בערב שלפני הנסיעה התקשרתי שוב לבית המלון על מנת לוודא ומסרו לי שבית המלון סגור. ביום ראשון אחרי נסיעה ארוכה מן הסתם הגענו בשעה 12:30 לבית המלון התור בקבלה היה ארוך מהרגיל והמתנו עם שני ילדים קטנים כשעה כאשר בסופה קיבלנו מפתח לחדר כאשר עלינו לחדר הוברר לי שקיבלנו חדר משפחה שהוא גדול יותר מהסטנדרט ללא חדר נוסף בתוכו אך מה שבאמת הפריע לי הוא שהחדר היה ללא מרפסת ירדנו חזרה ללובי כאשר השעה הייתה כבר כמעט 14:00 כאשר אני עם שני ילדים קטנים ועייפים שזקוקים לשינה בשעה הזו וכאשר הבחנתי שוב בתור הענק ביקשתי לשוחח עם מנהל הקבלה הפנו אותי אליו וכמובן גם אצלו היה תור גדול המתנתי עוד כחצי שעה ושהגעתי אליוהנ"ל הציג את עצמו בתור מנהל הקבלה בשם אלי הסברתי לו במה מדובר והנ"ל מסר לי שהוא רואה את הפניה הטלפונית שלי במחשב אך שאין באפשרותו לעזור לי כיוון שהדבר שאני מבקשת החדר הוא בעצם מיני סוויטה שיש בתוכו חדר נוסף ומרפסת מסרתי לו שאין כלל בעיה ואני יכולה להוסיף תשלום הנ"ל מסר לי כי אין לו כבר חדרים כאלו כרגע ושלח אותנו לראות חדר רגיל עם מרפסת לאחר שראיתי את החדר והבנתי שמדובר בחדר קטן מאוד שאין בו כלל מקום בנוסף למיטה הזוגית והמיטה הנפתחת לילדה להכניס גם מיטת תינוק חזרתי אליו שוב המתנתי בתור והסברתי לו שאין מקום למיטת תינוק הנ"ל פנה אלי לאחר שגיחך קלות ואמר לי נכון אז מה את רוצה ניסיתי להסביר לו שאנחנו זוג שוטרים שיוצאים פעם בשנה לנופש מאחר ובעלי קצין משטרה ואני שוטרת וזמן וחופש אין לנו ושעד שאנחנו יוצאים לנופש אינינו רוצים לסבול שנינו מעשנים וזה חלק מחיינו יש לי תינוק אסטמתי וגם בבית אנחנו מעשנים אך ורק בגינה ובחדר הקטן אין מקום לכולנו וביקשתי שוב ושוב שינסה למצוא פתרון גם אם הוא בתשלום הנ"ל המשיך לגחך ולזלזל בי ובבקשתי שאלתי אותו האם יש אפשרות לבדוק במלון אחר והנ"ל ענה לי "תפני לסוכן שלך" הסתובב לאישה שעמדה אחרי בתור ושאל אותה במה ניתן לעזור לה הדבר היה זילזול ברור בנו עד אשר אישה שחיכתה שם בתור החלה לצעוק אליו שהוא מתנהג בצורה מזלזלת ופוגעת ואפילו עובדת של בית המלון פנתה אלינו לאחר מכן והתנצלה ומסרה שהתנהגותו הייתה לא מנומסת כלל כאשר הבחנתי שאין לי ברירה וילדייכבר היו מותשים עזבתי את העניין ועליתי לחדר להשכיב אותם לישון במשך ארבעה ימים שהיינו במלון אני כבר לא מדברת על הצפיפות בחדר שהייתה מורגשת מאוד עם מיטה זוגית, מיטה נפתחת ומיטת תינוק לא יכולנו לעשן וין מה לעשות יש אנשים שמעשנים וזה חלק מחייהם לא היה לנו ולילדינו מקום לזוז בחדר והדבר פגע מאוד בהנהתינו מהחופשה צורת התנהגותו של מנהל הקבלה אלי הייתה מחפירה מזלזלת ופוגעת יצאנו משם בהרגשת זילזול עצומה.ההתייחסות של מנהל קבלה שגרם לנו להרגיש שכספינו לא "טוב" לו מספיק למה בגלל שאנחנו מגיעים דרך קרנות השוטרים הרי רשת פאתל מקבלת את כספה במלואו דרך קרנות השוטריםוחבל כי אם זה היחס את חופשותי הבאות אני כבר לא יעשה במלונות רשת פאתל...לציין שיש ברשותי מסמכים רבים המעידים על האסטמה של בני שרציתי להציג אותם ואת התרופות שהוא מקבל גם למנהל הקבלה אך הדבר לא עניין אותו כלל הודה לכם באם תתייחסו בכובד ראש לפנייתי בתודה מראש כרמית אלבכרי
עוגמת נפש סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי- מנהלת פנ שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך להנהלת רשת מלונות פתאל תגובה:
מכתב תשובה נשלח לכתובת מגורייך פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה