פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי בהגשת הארוחות. נושא התלונה:
‏יום שישי ‏06 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
מלון לאונרדו פלאזה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בשבת האחרונה בתאריך 6/1/12 התארחתי עם בעלי במלון לאונרדו פלאזה בירושלים.מלון יוקרתי בעל 5 כוכבים.תמיד רציתי להתארח במלון הנ"ל עקב התגובות הטובות ששמעתי מאורחים אחרים.ברגע שהתאפר לי ישר הזמנתי חדר וקיוותי להנות.
החדרים ברמה מעולה נקיים מסודרים.אך לצערי כשירתי לארוחה בליל שבת התחיל הסיוט נאלצתי לחכות זמן ארוך מחוץ לחדר האוכל וזה היה רבע שעה אחרי פתיחת חדר האוכל.בסוף שמו לנו שולחן באמצע אבל זה לא נגמר בזה..כל מנה שהזמנו הגיעה אחרי הרבה בקשות חוזרות ונשנות אפילו כוס מים היה קשה להשיג..אני לא רגילה לרדוף אחרי אוכל וממש התבישתי לראות אותנו בסיטואציה הזו.
דבר נוסף בדף שקבלנו בקבלה רשום שארוחת צהריים משעה 13:00 עד 15:00 הראתי את הדף גם למנהל חדר האוכל כדי לאשר את התלונה..בגלל טעות זו ירדנו לארוחת צהריים בשעה 14:30 להפתעתי נאמר לי שכבר סוגרים בכל מקרה לא נעים לאכול מהר ולגלות שמפנים את הבר לפני שסיימנו.

טעויות אלו גרמו לי לעוגמת נפש רבה.
בברכה
דורית חזן
עוגמת נפש סוג הנזק :
סדר במלון לגבי הארוחות כדי למנוע צער מהלקוחות. פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך על בחירתך להתארח במלון לאונרדו פלאזה ירושלים.
תגובה:
מכתב תשובה מטעם מנכ"ל המלון נשלח לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה