פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אוכל מקולקל נושא התלונה:
משהדי איציק שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏17 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ים המלח כתובת:
לאורדו קלאב ים המלח סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל התארחנו במלון לאונרדו קלאב בים המלח.
ביום המחרת הגענו כל המשפחות לארוחת בוקר השרות שקבלנו היה גרוע ובנוסף התפוזים ששתינו היה מקולקל.
עקב בעיה זו בני הקטן התחיל להרגיש לא טוב והקיא ללא הפסקה.
נאלצנו לגשת לרופא המלון ובבדיקה ראשונית הרופא הבחין שלילד יש חום והמליץ לתת לילד המון מים ומנוחה מרובה וגם לתת אקמול לפי צורך.וגם נתן לי הפניה לבית חולים.בנוסף אבי התחיל להקיא ולהרגיש סחרחורות,בגלל שהוא חולה הדיאליזה בלילה היה לו קושי בנשימה ונאלצנו בבוקר לפנות אותו לדימונה להדיאליזה.ההינו 4 משפחות תחת הזמנה בשם עידו אביטל.לילה שלם לא ישנו ויום שלם ההינו עסוקים ומודאגים לאבי ולבני.הסברנו את הבעיה לשרון מנהלת המלון והיא לא האמינה וניפנפה אותי מחדרה.אבקש לטפל בנושא בדחיפות ומחכה לתשובה מיידית ולפיצוי הולם.
תודה איציק.
עלבון סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך על בחירתך להתארח במלון לאונרדו קלאב ים המלח. תגובה:
מכתב תשובה נשלח לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה