פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הרעלת מזון נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏15 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ים המלח כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל שהינו במלון מרידיאן ים המלח. חופשתנו ניתה אמורה להיות בת 4 לילות ולצערי עקב מזון לקוי קיבלתי הרעלת מזון שהצריכה אישפוז של 3 ימים בבית החולים בלינסון.
כשבועיים לאחר המקרה פנינו למלון מרידיאן ותארנו בפניהם את מה שעבר עלינו, ולאחר מספר תזכורות ופניות לגורמים נוספים ברשת פתאל באמצעות הפקס, קיבלנו סוף סוף תשובה ממר שטרית שהוא מנכ"ל מרידיאן ים המלח.בין יתר דבריו ומתוך מחווה לדבריו הוא מעניק לנו 2 לילות במתנה.
היות ואנחנו לא אנשי משפט, החלטנו לקבל את הפיצוי וליישם אותו בחופשתינו הבאה. בתאריך 28 ליוני בשעות הבוקר פניתי למלון מרידיאן בבקשה לאפשר לי לנצל את השובר שברשותי, ובשיחה עם בחורה בשם יפית נאמר לי כי יחזרו אלי במהלך היום, לקראת הערב צלצלתי שוב, ושוחחתי עם בחורה בשם ארינה, ובפיה היה אותו פזמון, יחזרו אליך יותר מאוחר, כמובן שאף אחד לא חזר אלי לא באותו היום ולא ביום למחרת. כעבור 3 ימים צלצלתי שוב וחוזר חלילה, אותו הפזמון, יחזרו אליך.אני חייב להדגיש כי בשהותי במלון חוייבתי על 2 לילות שבפועל שהיתי לילה אחד, וכששאלתי מדוע חייבתם אותי נאמר לי שמפני שעזבתם את החדר לאחר שעה 11 .האם זו המדיניות של מלון מרידיאן ים המלח? להבטיח ולא לעמוד אחרי הדברים? אני בטוח שיותר לא יזכו לראות אותי באחד ממלונות הרשת,
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לרשת מלונות פתאל תגובה:
פנייתך הועברה להמשך טיפול מידי של הנהלת המלון להמשך טיפול ואופן מימוש ההטבה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה