פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אני לא אכתוב את כל התלונה של מחדש אבל אני מצרפת מכתב ששלחתי לפניות הציבור. אני אחרים את רשת פתאל מעתה והלאה... נושא התלונה:
קמחי שיר שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏14 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
פתאל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
המכתב הנ"ל נשלח ב-17.6.2012 ואחר כך נשח שנית ב-27.6.12 ושום מענה לא התקבל כתגובה...שווה קריאה!!!!
לכבוד מנהל/ת פניות הציבור שלום

אני פונה אליך לאחר פנייתי בדף הפייסבוק שלכם.

שסוף שבוע האחרון התארחתי במלון רויאל טוליפ אילת

לאחר שסdרתי את החופשה עם נציג מכירות בשם אדם שהמליץ לי בחום עלהמלון.

הגעתי למלון ב-14.6.2012 וסיימתי את השהות במלון ב-16.6.2012

החוויה שלי מהמלון הייתה מתחת לכל ביקורת כשאר המלון מאכסן אותי בקומת מרתף,

שאליה הייתי מגיעה ללא מעלית עם 9 מדרגות בזמן שאני בהריון (ובשמירה) עם תינוקת בת שנה וחצי שאליה צמודה תמיד עגלה במשקל של 10 ק"ג.

בפנייה שלי אל מנהל המשמרת של המלון (אופיר) שהחליט שאני כן יכולה להרים עגלה 10 קילו ותינוקת ששוקלת 11 קילו בזמן שמירת הריון הייתה שיא החוצפה.

ללא רגישות וקרות מצח עם תשובה של "זה מה שיש" ואין מה לעשות....זה כאילו הוא שילם לי על החופשה.

מאוד מקומם אותי שבחופשה שלי אני עושה דברים שבבית שלי אני לא עושה עקב שמירת ההריון.

אך כל זה רק ההתחלה..כי אם נחזור שבוע קדימה עם נציג המכירות נסגר כי אני קומה ראשונה במלון, וכאשר הגעתי לקבלת קהל נאמר לי שאני קומת קרקע.

אבל בדרכי לחדר אני מגלה שאני קומת מרתף ללא מעלית.

כך שאף אחד לא באמת יודע איפה הולך להיות החדר שלי.חוץ מזה שבכלל לא תארתי לעצמי כאשר אני סוגרת חדר במלון 4 כוכבים אני צריכה לשאול אם יש מעלית???

אולי בחופשה הבאה שלי אני אשאל אם קיים מזגן במלון...???

או אולי זאת הרמה של המלון, לא לידע את הלקוח שלחדר המרתף יורדים עם 9 מדרגות ללא מעלית גם אם אתה נכה או אולי בשמירת הריון.!!!

בטח העובדה הזאת שחדרי המרתף הנ"ל הם חדרי עובדים לשעבר שאליהם לא צריך מעלית. אבל אורחי המלון (אכסנית נוער) צריכים לרדת לרמה כל כך נמוכה...

ומעניין אם אתם בכלל מידעים מישהו שהוא הולך לקבל חדר ללא מעלית ו-9 מדרגות עדין מביא את המלון לתפוצה מלאה.

איך שלא תסתכלו על זה עניין כזה לא יגיע לשתיקה!!!כי השיחות שלי ביום חמישי אחר הצהרים עם נציגי טלפון של פתאל שטוענים כי אני צודקת ואני אמורה לקבל חדר בקומה ראשונה לא נמחקו!!!

והעובדה שאופיר מנהל משמרת התנהל מולי בצורה זולה ומזלזלת ביותר גם לא תעבור בשתיקה. והשקר הזה שאתם גוריים לקוחות ללא ידעתם רק אחרי שהכסף אצלכם והחופשה נסגרה.

וחושבים שחתיכת עוגה יכולה להשתיק לקחות שמגיעים לחופשה ויוצאים מאוד מאכזבים.

אני מקווה שהמכתב הנ"ל יטופל בימים הקרובים.

מייל:[email protected]

בגיעה בבריאות סוג הנזק :
שיחזרו אלי לפני הכל!!!ולא לזלזל בלקוחות!!! פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך על בחירתך להתארח במלון רויאל טוליפ. תגובה:
מכתב תשובה נשלח לכתובת ביתך בתאריך 24/6/12 פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה