פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך לתלונה בקילקול האוכל נושא התלונה:
משהדי איציק שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏17 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ים המלח כתובת:
לאורדו קלאב ים המלח סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לכבוד גברת אתי בן נפתלי
שלום רב.
קיבלתי את מכתבך בדואר.בנוגע לשתייה,צוות המלון כן בדק את תלונתי שהם המלצרים
ומנהל המלצרים וראו שהמיץ מקולקל.יומיים לא ישנתי בגלל הקאות רבות של בני,אני ומשפחתי לא ירדנו לאכול יותר בחדר האוכל ונעלצתי לנסוע לעיר לקנות אוכל.אני מאוכזב מתשובתך וממה שהצעת לי אחרי ששני לילות לא ישנו לא נהנו.
אבקש ממך לבדוק את הנושא שנית.וברצוני לקבל החזר כספי עבור שני לילות.
תודה איציק.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי או להתארח במלון עבור 3 לילות עדיף מלון אחר. פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך על הערותיך הנוספות. תגובה:
נשלח מכתב נוסף לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה