פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
הרודס אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריכים 8-12.7 התארחנו לחופשה משפחתית במלון הרודס אילת. הגענו עם תינוקת בת 5 חודשים ופעוטה בת שנתיים. למרות שעדכנו מראש על כך שאנו מגיעם עם תינוקת לא היה לול בחדר. ביקשנו ולאחר כמה דקות הביאו לול לחדרנו. הלנו כי המיטה שלנו אינה נוחה סידרו אותה בשפת המלון ב"עריכה זוגית", קמנו בבוקר תפוסים. כאורחים עם ילדים מתחת לגיל 3 אנו זכאים לשירות חדרים בחינם לילדים בשני בקרים נאלצנו לרדת לקבלה על מנת להזמין מכיוון שלא ענו לנו בטלפון, מדובר על השעה 6:00 בבוקר. ופעם נוספת כלל לא קיבלנו את שהזמנו, למרוץ שאחרי חצי שעה פנינו בשנית.
ביום השני בו סבלנו הן מרמת השירות והן מאי נוחות בחדר פנינו והתעקשנו לשוחח עם מנהל. משימה לא קלה, שכן במלון הרודס האורח פחות חשוב מישיבות הנהלה ואדמינסטרציה. שוחחנו עם גברת אודליה, סגנית מנהלת קשרי אורחים. פרשתי את תלונתי בפני הגברת, וזכיתי לחיוך מאולץ, תשובות לקוניות ומצוטטות היישר מסדנת שירות, ולא טובה במיוחד. הציעו לנו לעבור חדר וסרבנו,משום שכבר פרקתי את כל הבית בחדר ולארוז מחדש היה הורס כליל את החופשה, כהטבה על השירות המכפיר, קיבלנו בקבוק יין ולא איכותי ותמרים. מעיד גם כן על חוסר הרגש והמקצועיות של הגברת אודליה. למי יש את השימוש בתענוג זוגי בחופשה משפחתית עם שתי תינוקות? לא מצאנו טעם להמשיך ולהלין לאחר שיחתנו עם אודליה בבוקר היום השני לחופשתנו, בחרנו להבליג, לחזור הביתה ולהלין לאחר שנסיים וזאת בכדי לא להעכיר על החופשה לה חיכינו חודשים ארוכים.
תודה לכם שהרסתם את החופשה המשפחתית הראשונה שלנו. הכדור בידיים שלכם.
בברכה משפחת קרני.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך על בחירתך להתארח במלון הרודס פאלאס אילת. תגובה:
מכתב תשובה נשלח לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה