פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות ויחס ממש על הפנים נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏08 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
מג"ק סאנרייז סניף חברה:
תיאור הבעיה:
היינו בנופש מתאריך 8-07-2012 ועד 12-07-2012 חדר מספר 3613 4 נפשות על שם גלית אטיה הזמנה, יש לציין שהתשלום לנופש היה 5400 ש"ח כמובן שציפינו לרמה גבוהה בסכום הזה .
האכזבה הייתה גדולה השירות של המלון היה גרוע , הרגשתי שאני נמצא בחדר אוכל כמו של בסיס צבאי, הכל עמוס , חוסר כוח אדם מוחלט במלון בחלוקת האוכל בכדי להכנס לחדר האוכל ההמתנה הייתה ארוכה וכן בלהמתין לחביתה או שוארמה או טורטיה על זה אין מה לדבר., החדרים נראו לא טוב ברז האמבטיה היה עושה בעיות וקשה היה לפתוח אותו ,החדרים היו על הפנים אין מגבות רחצה לאחר ניקיון החדר או שלמחרת 2 מגבות בחדר מתוך 4 ושהאישה מתקשרת לקבלה להתלונן אומרים לה כבר מגיע וזה ממש לא היה מגיע אלא לאחר המתנה ארוכה של 1/2 שעה ויותר , יותר מזה שהילדה נכנסה להתקלח אחרי בריכה ולא הייתה לה מגבת בחדר ואני אמור לעכב אותה ובזמן הזה אני ממתין למגבות כי אמרו לי ששולחים מהר והילדה נאלצה לאחר 20 דקות לצאת ולנגב בחולצה שלה כי כבר לא הייתה לה סבלנות להמתין והמגבות לא הגיעו אחרי כמה טלפונים , איפה דבר כזה קורה ?זה רמה של 5 כוכבים ?במלונות של 3 כוכבים לא קרה לנו דבר כזה . בנוסף לא ראיתי דבר כזה ניקיון החדר נעשה בחבית של זבל שבו גם מגבות ושמיכות של אנשים יחד עם הזבל של השרותים מעורבב ממש מגעיל לצערי כנראה אני יפנה לכותלי בית המשפט אם לא אקבל תגובה הסבר ופיצוי כי מה שכתבתי זה נכון והכול מצולם כולל התגובות ותלונות של אנשים כלפי המלון במיוחד בשבוע זה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
רוצה פיצוי על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה