פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חופשה ללא ניקיון ובליווי חרקים... והתעלמות מוחלטת נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
לאונרדו קלאב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
פתאל שלום
בפעם האחרונה ששהינו אני ובעלי במלון לאונרדו קלאב אילת האירוח היה זוועה ומתחת לכל ביקורת
אני רושמת את זה פה בתקווה שאנשים יקראו וילמדו את הלקח גם בשמי .
ביום השני לשבוע שבו התארחנו הבחנתי לפתע בשערה בתוך האוכל!!!!!!! כן גם לי זה עוד לא ניתפס שזה קרה.
אני לא צריכה לפרט את אי הנעימות שנגרמה מהמיקרה (אלוהים יודע של מי השערה ועוד יותר דוחה המחשבה שכל עובדי חדר האוכל הם סודאנים!!)
כשפניתי לאחד העובדים הוא עשה את עצמו לא מבין על מה אני מדברת, התחמק מהאחריות ואמר שהוא לא מדבר עברית.
לאחר ניסיון שני לפנות לקבלה אמרו שזה דבר אנושי ובני אדם מתעסקים עם האוכל- תשובה לא ראויה ולא הולמת!!
את המשך החופשה שנהרסה לי באשמתכם אין צורך לתאר- נמנעתי מלאכול דברים מבושלים וגם ירקות וצ'יפס אכלתי בחשדנות ופחד.
עכשיו שגיליתי את דף הפייסבוק שלכם אני רואה לנכון להעלות את הנושא מחדש- מאז ומתמיד הייתי לקוחה שלכם אבל אף פעם לא הזדעזתי בצורה כזו.
כשאתם גובים מאיתנו סכום של חמשת אלפים שקלים אנחנו לא מצפים לאוכל ורמת ניקיון של מסעדה שכונתית זולה.
בנוסף לכך כדי להמחיש עוד את חוסר הניקיון והאסתטיקה במלון- באחד מן הימים כל החדר התמלא בנמלים החל מהשידה והמשיך למיטה הזוגית - ושוב לאחר מספר פניות והצקות למוקד בקבלה שלחו אחרי זמן ממושך עובד להדביר והדבר השאיר למשך יומיים ריח רע ומה בכך כימיקלים שאסור לנשום.
לפני ימים אחדים פניתי דרך הפייסבוק של פתאל בתקווה שפה יהיה סיכוי לתשובה מספקת- ובתור תשובה נשאלתי למה לא פניתי וביקשתי מנהל או במילים אחרות- עשיתי מהומה כדי שיטפלו בי.
אז מצטערת לומר שאני לא אחת שיעשה מהומה ויקים את כל המלון על הרגליים, יצעק או ידרוש מנהל . נמנעתי מאי הנעימות הנ''ל מול קרובי ויתר אורחי המלון .
גם אם עבר זמן ממושך אני מצפה לטיפול הולם, בסוף החופשה מילאתי משוב ובו ציינתי שיחזרו למספר הנייד שלי לפירוט עוגמת הנפש ואף אחד לא חזר עד היום.
אני רואה לנכון להעלות את הנושא מחדש.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך על בחירתך להתארח במלון לאונרדו קלאב אילת. תגובה:
מכתב תשובה נשלח לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה