מלון מג'יק סנרייז - קיבוץ אילות |
נושא התלונה: |
קריחלי ענת |
שם/כינוי: |
יום חמישי 02 אוגוסט 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור אילת |
אזור: |
קיבוץ אילות |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
אנחנו משפחה בת 5 נפשות חיפשנו דיל טוב במלון סביר, קיבלנו מחיר שהיה נראה לנו הוגן למלון זה, התגובות באתרי אינטרנט היו טובים מאוד ולכן הסכמנו ורכשנו את הדיל. הגענו למלון שהיה מפוצץ כבר מהלובי, קיבלנו חדרים בשעה 15:30 חשבנו שעכשיו מתחיל הנופש והחופשה החלומית אבל טעינו מאוד, בחדר של הילדים המיטה הנפתחת היתה מסריחה משתן, עד שהוחלף המזרון לקח שעה וחצי ולאחר מכן מספר פעמים היו מגיעים אנשי תחזוקה ומפריעים לנו לנוח. בלילה לא יכולנו להירדם עקב נמלים שטיפסו עלינו. בבוקר כאשר התעוררנו נבהלנו מהכמות האדירה של הנמלים שהיו בחדרים על השטיחים ובחדרי אמבטיה. (הכל תועד במצלמות), ירדנו ללובי להתלונן, המנלת לא היתה ונאמר לנו לחזור אליה אחרי שעה, כאשר חזרנו נלקח מאיתנו מספר טלפון והיו אמורים ליצור איתנו קשר, אף אחד לא צלצל כל היום נאלצנו להסתובב בעיר אילת בחום כי הילדים שלי לא היו מוכנים להיכנס לחדר מרוב הגועל שהם ראו. בשעה 15:00 אחר הצהריים המנהלת התפנתה לטפל בנו ונעשה ריסוס בחדר, יש לי תינוק בן שנתיים לא היתי מוכנה להכניס אותו לחדר מיד לאחר הריסוס וביקשתי להחליף חדרים. אכן בקשתי נענתה ארזנו הכל מחדש ועברנו לחדרים חדשים בקומה השניה, ורק אז החלה ה"חופשה" כאשר כל ערב נאלצתי לבדוק את החדרים וחדרי אמבטיה בגלל שהילדים פחדו מאוד ולא יכלו לישון. פעם ראשונה התארחנו במלון זה בוודאות זו גם הפעם האחרונה אנחנו מאוד מאוכזבים ומרגישים שבכסף ששילמנו לא קיבלנו תמורה נאותה. אנחנו נופשים הרבה באילת והינו בהרבה מלונות גן חיות כזה לא היה לי באף מלון. בושה וחרפה לרשת פתאל שקורה דבר כזה במלונות שלהם, בטח שמדובר במלון בין 4-5 כוכבים. מה גם שלא קיבלנו שום פיצוי עקב תפוסה מלאה של המלון בתחילת השבועה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|