פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אכזבה מחופשה במלון לאונרדו טבריה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
כבכל שנה בחרנו מלון לחופשה משפחתית (2 מבוגרים ו-3 ילדים) במלון. החלטנו לבחור בלאונרדו טבריה כי באתר של פתאל ראינו תמונות של חדרים יפים והובטחה בריכה מהממת וחוף פרטי מוקף דשא וכן מועדון ילדים. מכיוון שמדובר ברשת פתאל שאנו כבר מכירים מהעבר לטובה (מג'יק פאלאס ומרידיאן אילת) בחרנו במלון זה.
כשהגענו למלון מייד הרגשנו בריח חריף של עובש, שלא עזב אותנו במשך כל השהות.
המלון מוזנח ומלוכלך (חדרי מדרגות עם בדלי סיגריות שלא פונו בכל מהלך השהות), החדרים מסריחים מעובש, מלוכלכים (קנינו שטיח אמבטיה כדי לעמוד עליו בזמן המקלחת) לא מזכירים אפיול את אלו מהתמונות באתר החברה ורועשים- החדרים מעל שער בו נכנסות ויוצאות משאיות החל משעות הבוקר המוקדמות. הבריכה פצפונת (סוג של ג'קוזי גדול) ומלוכלכת ברמה שהילדים סרבו להכנס אליה, "החוף"- רצועה סלעית של מטר וחצי ללא צל וללא מקומות ישיבה.
כך שלמרות שלמלון יש בריכה וחוף נאלצנו לשלם כדי להכנס לחוף אחר בכנרת בו ניתן לשבת על כסאות מתחת לשמשיות. הלובי פצפון ולא מזמין, מועדון הילדים יפה אך פתוח מעט מאוד שעות ביום, יש בעיית חנייה חמורה. נקודת האור- השירות טוב והצוות נחמד ואדיב.
בקיצור, זהו לא מלון נופש אלא מלון שמתאים כנקודת שינה בלבד ליוצאים לטיולים מהבוקר עד ערב. התאכזבנו מאוד ונאלצנו להוציא כספים רבים מיותרים על אטרקציות מחוץ למלון. חבל שרשת כמו פתאל לא נוהגת ביושר בלקוחותיה המזמינים נופש.
כספי סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה