|
|
|
|
|
|
שרות לא ראוי |
נושא התלונה: |
יום חמישי 16 אוגוסט 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
מג'ק פאלס אילת |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
הגענו לנופש משפחתי לסוף שבוע במלון מג'ק פלאס באילת לצערנו הרב נתקלנו לאורך כול הארוח בשרות גרוע בחדר האוכל בערב הראשון עמדנו בטור ארוך לחדר האוכל בחדר האוכל היו מלא שולחנות רקים עמוסים בשאריות מזון וכלים ללא כוח אדם שיפנה שולחנות בעוד הטור בחוץ מתארך עוד ועוד.למחרת בבוקר הגענו לארוחת בוקרבשעה רבע לעשר לאחר כרבע שעה כבר לא היה שרות אין עגבניות לבנה פנקייק כפיות לחמניות ועוד על כול בקשה ענו תכף יהיה עג שהבנו כי רוב העובדים עברו לחדר אוכך שני ולנו נותרו שאריות .עוגמת ש אמיתית כך.. הנופש לווה בשמיעת טענות מכוך עבר בלשון המעטה לא היה נעיפ אנו זה נמשך גם בארוחות הבאות אין מספיק כוח אדם שיתן שרות מינמלי כמתבקש.אנו מבקשים פצוי הולם לעוגמת נפש הרבה שנגרמה לךמרת שבחרנו במלון האמור לתת שרות של חמישה כוכבים בברכה זהבה שמחי
|
|
|
|
|
|
|
|
מלונות פתאל שירות לקוחות
, תגובה:
|
אתי בן נפתלי - מנהלת פ |
שם ותפקיד: |
אני מודה לך על פנייתך לרשת מלונות פתאל
|
תגובה: |
מכתב תגובה נשלח לכתובת ביתך |
פתרון: |
|
|
|