פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום.
1.אני חבר מועדון ברשת פתאל מזה שחצי שנה החלטתי להפתיע את אישיתי ליום נישואים ולהזמין מלון בטבריה הוזמן מלון לאונרדו על בסיס חצי פנסיון שהגענו למלון התאכזבנו מרמתו ושוחחתי עם מוקד ההזמנות אשר לא ענה לפניותיי עד אשר הוחלט לבטל החופשה לשלם דמי ביטול ולגשת חזרה.
2. התקשרתי שוב לבטל את ההזמנה ענתה לי נציגה שאמרה שאיןו מה לעשות ואם אני רוצה לעבור מלון יש תוספת יקרה מאוד.
3 לאחר מכון התקשרתי שוב וענתה לי נציגה בשם נוגה אשר הקשיבה טיפלה בי והעבירה אותי למלון לאונרדו קלאב הכל כלול בתוספת תשלום כמובן הבהרתי לה שכמו שסוכם על מלון לאונרדו שבגלל שזהו יוןם נישואים אבקש שיהיה פרחים עם לב וגם סלסלת שוקלד וייון ועוד כמה פינוקים מה שהיה אמור להיות במלון לאונרדו.
4.ל אחר הגעתי למלון לאונרדו קלאב פקידת קבלה השם האלה קיבלה אותי היחס שלה היה מזלזל שאלתי אותה האם מופיע לה שאני אמור לקבל בחדר את המתנת יום נשואים אמרה שלא התקשרתי למוקד שוחחתי עם נגה שהראתה נכונות לטפל בי שוחחה עם האלה שגם לטעמי האלה נתנה שירות גרוע לנציגה הנחמדה מאוד מהמוקד הזמנות של פתאל ואמרה לה זה מה שיש הנציגה לקחה את הנושא לידיים שלה ושוחחה עם הקבלה וחזרה אלי בהבטחה כי בחדר יהיה מה שסוכם הפקידת קבלה האלה אמרה לי שכל עוד לא הזמנתי דרכה היא לא יכולה לעשות כלום אז מאיפה הזמנתי דרך סוכן??ישירות דרך המוקד המזנות של רשת פתאל.
5. כמובן את החדר קיבלתי באיחור רב למרות שבהיותי חבר מועדון שמיים אני אמור לקבל את החדר עד שעה 13.00 דבר שלא עניין כלל וכלל את הפקידת קבלה היא אמרה זה מה שיש
6. הגעתי לחדר לא היה שום דבר התקשרתי לשאול אחרי שכל ההפתעה נהרסה ואישתי שמעה אותי מדבר עם המוקד על ההפתתעה נאמר לי שעד שעה שש ההפתעה תגיע כמובן היא לא הגיעה ירדתי לקבלה אמרו לי שיותר מאוחר היא תגיע לבסוף היא הגיעה אבל מה שהגיע זה רק פירות בצלחת ובקבוק יין קטן מגוחך למדיי יש לציין כי השירות של מוקד האורחים על הפנים אתה מבקש משהו ולא מקבל אותו בכלל ואם מקבל זה אחרי הרבה מאוד זמן ואחרי אינספור שיחות טלפון דבר שלא מתאים למלון שמתיימר להציג את עצמו ברמה כמו שלו.
7.בבוקר שקמתי ירדתי לקבלה לפני התפילה הייתה הנציגה האלה שוב אמרה לי עדיף לשוחח עם מנהל תורן אמרתי לה אחרי התפילה עדיף חזרתי מהתפילה ביקשתי לשוחח עם ממנהל תורן היא טענה שלפני התפילה הוא חיכה לי למרות שאמרתי בפירוש שאני ניגש לתפילה יש לציין כי היא התעצבנה עליי והתייחסה בצורה שאם לא היה יום שבת הייתי עוזב את המלון מבלי לחשוב פעמיים הרגשתי כאילו אני חייב משהו וכאילו אני המארח היא קראה למנהל המלון בשם ששון הוא לא הגיע שאלתי מתי יגיע היא התקשרה אליו ואמרה לו מתי אתה מגיע הלקוח יושב לי על הוריד הלקוח המעצבן אז אני שואל אם אני מעצבן אז יכולתי לזוז משם הרגשתי כאילו היא הביאה את העצבים שלה מהבית מנהל המלון הגיע התייחס בזלוזל לא הקשיב לי בזמון שאני משוחח איתו הוא מדבר עם העובדים שלו ומתחיל ללכת ואומר לי בוא איתי אני באותו רגע עצרתי אתהשיחה ועליתי לחדר
8.יש לציין כי ההרגשה הייתה זועתית הרגשתי שוב כאילו אני חייב משהו אני האורח לא המארח יש לציין שוב את נגה מהמוקד הזמנות שניסתה תעזור לי בכל הכח עובדת כזו ראויה לציון לשבח בלילה היה חם מאוד בחדר אין אוורור בחדרים מזגן עובד רק על חימום זה הפך אתך החופשה לסיוט ולא לכיף
9. במוצאי שבת נפגשתי עם מנהל תורן בשם אבנר הקשיב עזר ואפילו הציע לי הלכנס לארוחת ערב על חשבון המלון ראוי לציין כי עובד זה ראוי לשבת עצם הקשבתו והניסיון שלו להשאיר לי טעם טוב...
10.יצאתי מאוכזב לפני כשמונה חודשים לערך התארחתי בסאנרייז קלאב אילת גם שם היה שהייה לא תקינה אך מנהלת תורנית עזרה טיפלה והנעמיה לי את השהות וגרמה לי לצאת עם חיוך מה שלא נעשה פה כלל וכלל הפתעת יום הנישואים הפכה לסיוט עבור שנינו וחבל שכך רק לציין כי קיבלנוו הנחה של 20 אחוז שהגיעה לנו בחודש שעבבר אך עקב לידה של אישתי לא יצאנו לחופשה בחודש דצמבר ראוי לשבח שהולכים לקראת חברי המועדון רק חבל שהמלון עושה רושם רע מאוד אשמח לתשובה עניינית שלום.
אני חבר מועדון ברשת פתאל מזה שחצי שנה החלטתי להפתיע את אישיתי ליום נישואים ולהזמין מלון בטבריה הוזמן מלון לאונרדו על בסיס חצי פנסיון שהגענו למלון התאכזבנו מרמתו ושוחחתי עם מוקד ההזמנות אשר לא ענה לפניותיי עד אשר הוחלט לבטל החופשה לשלם דמי ביטול ולגשת חזרה התקשרתי שוב לבטל את ההזמנה ענתה לי נציגה שאמרה שאיןמה לעשות ואם אני רוצה לעבור מלון יש תוסםץ יקרה מאוד לאחר מכון התקשרתי שוב וענתה לי נציגה בשם נוגה אשר הקשיבה טיפלה בי והעבירה אותי למלון לאונרדו קלאב הכל כלול בתוספת תשלום כמובן הבהרתי לה שכמו שסוכם על מלון לאונרדו שבגלל שזהו יוןם נישואים אבקש שיהיה פרחים עם לב וגם סלסלת שוקלד וייון ועוד כמה פינוקים מה שהיה אמור להיות במלון לאונרדו. לאחר הגעתי למלון לאונרדו קלאב פקידת קבלה השם האלה קיבלה אותי היחס שלה היה מזלזל שאלתי אותה האם מופיע לה שאני אמור לקבל בחדר את המתנת יום נשואים אמרה שלא התקשרתי למוקד שוחחתי עם נגה שהראתה נכונות לטפל בי שוחחה עם האלה שגם לטעמי האלה נתנה שירות גרוע לנציגה הנחמדה מאוד מהמוקד הזמנות של פתאל ואמרה לה זה מה שיש הנציגה לקחה את הנושא לידיים שלה ושוחחה עם הקבלה וחזרה אלי בהבטחה כי בחדר יהיה מה שסוכם הפקידת קבלה האלה אמרה לי שכל עוד לא הזמנתי דרכה היא לא יכולה לעשות כלום אז מאיפה הזמנתי דרך סוכן??ישירות דרך המוקד המזנות של רשת פתאל כמובן את החדר קיבלתי באיחור רב הגעתי לחדר לא היה שום דבר התקשרתי לשאול אחרי שכל ההפתעה נהרסה ואישתי שמה אותי מדבר עם המוקד על ההפתתעה נאמר לי שעד שעה שש ההפתעה תגיע כמובן היא לא הגיעה ירדתי לקבלה אמרו לי שיותר מאוחר היא תגיע לבסוף היא הגיעה אבל מה שהגיע זה רק פירות בצלחת ובקבוק יין קטן מגוחך למדיי יש לציין כי השירות של מוקד האורחים על הפנים אתה מבקש משהו ולא מקבל אותו בכלל ואם מקבל זה אחרי הרבה מאוד זמן ואחרי אינספור שיחות טלפון דבר שלא מתאים למלון שמתיימר להציג את עצמו ברמה כמו שלו.
בבוקר שקמתי ירדתי לקבלה לפני התפילה הייתה הנציגה האלה שוב אמרה לי עדיף לשוחח עם מנהל תורן אמרתי לה אחרי התפילה עדיף חזרתי מהתפילה ביקשתי לשוחח עם ממנהל תורן היא טענה שלפני התפילה הוא חיכה לי למרות שאמרתי בפירוש שאני ניגש לתפילה יש לציין כי היא התעצבנה עליי והתייחסה בצורה שאם לא היה יום שבת הייתי עוזב את המלון מבלי לחשוב פעמיים הרגשתי כאילו אני חייב משהו וכאילו אני המארח היא קראה למנהל המלון בשם ששון הוא לא הגיע שאלתי מתי יגיע היא התקשרה אליו ואמרה לו מתי אתה מגיע הלקוח יושב לי על הוריד הלקוח המעצבן אז אני שואל אם אני מעצבן אז יכולתי לזוז משם הרגשתי כאילו היא הביאה את העצבים שלה מהבית מנהל המלון הגיע התייחס בזלוזל לא הקשיב לי בזמון שאני משוחח איתו הוא מדבר עם העובדים שלו ומתחיל ללכת ואומר לי בוא איתי אני באותו רגע עצרתי אתהשיחה ועליתי לחדר ההרגשה הייתה זועתית הרגשתי שוב כאילו אני חייב משהו אני האורח לא המארח יש לציין שוב את נגה מהמוקד הזמנות שניסתה תעזור לי בכל הכח עובדת כזו ראויה לציון לשבח בלילה היה חם מאוד בחדר אין אוורור בחדרים מזגן עובד רק על חימום זה הפך אתך החופשה לסיוט ולא לכיף במוצאי שבת נפגשתי עם מנהל תורן בשם אבנר הקשיב עזר ואפילו הציע לי הלכנס לארוחת ערב על חשבון המלון ראוי לציין כי עובד זה ראוי לשבת עצם הקשבתו והניסיון שלו להשאיר לי טעם טוב...יצאתי מאוכזב לפני כשמונה חודשים לערך התארחתי בסאנרייז קלאב אילת גם שם היה שהייה לא תקינה אך מנהלת תורנית עזרה טיפלה והנעמיה לי את השהות וגרמה לי לצאת עם חיוך מה שלא נעשה פה כלל וכלל הפתעת יום הנישואים הפכה לסיוט עבור שנינו וחבל שכך רק לציין כי קיבלנוו הנחה של 20 אחוז שהגיעה לנו בחודש שעבבר אך עקב לידה של אישתי לא יצאנו לחופשה בחודש דצמבר ראוי לשבח שהולכים לקראת חברי המועדון רק חבל שהמלון עושה רושם רע מאוד אשמח לתשובה עניינית יש לציין כי אני שוקל בכובד ראש לא להארח בכלל ברשת פתאל לעלםן וחבל שכך מצפה לתשובה עניינית בברכה אליאור פרג'ון
עוגמת נפש סוג הנזק :
לשיקולכם האישי(עדיף פיצוי במלון הנ"ל) פתרון נדרש :
פרסם את שמי באתר

פרסם תלונה באתר


11. יש לציין כי בתאריך 23-1-13 שוחחה עימי מנהלת קשרי אורחים בשם אורטל מהמלון שהקשיבה לי וטענה כי אתם תגיבו במכתב רשום ומסודר וחבל שכך מצפה לתשובה עניינית בברכה אליאורפרגון
טלפון:0527317774
כתובת למשלוח דואר :תיבת דואר 5106 קרית ביאליק מיקוד 27053


עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם מאוד (לשיקולכם האישי) עדיף במלון הנ"ל פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה