פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נזילות והפסקות חשמל בלאונרדו פריוילג אילת נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏31 ‏ינואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אני ממש לא מאלה שנוהגים להתלונן אבל הפעם זה היה יותר מדי... התארחנו סופש31-2//1בפריוילג לאו רדו אילת. הכל היה מצויין עד שהגיע הלילה.. בלילה החלו טיפטופים מהתקרה של מים, שמעבר לזה שזה הרטיב את הבגדים שלנו, הרעש של הטיפות היה מעצבן וכך במשך כל הלילה. באמצע הלילה הבייבי שלי קמה לאכול, באתי להדליק אור קטן ומסתבר שיש הפסקת חשמל (כי המים עשו קצר בכל המבנה) , הייתי אמורה להרתיח לה מים בשביל האוכל שלה אך לא הייתה אפשרות כי לא היה חשמל. למחרת בבוקר, יום שישי, פניתי לענת בניסטי מהקבלה שאמרה שיטפלו בזה, בעלי חיכה בחדר ואכן הגיע מישהו שניגב את התקרה אך זה לא עזר. נאלצנו לעבור חדר לבסוף, וכך בילינו את חצי יום שישי מהחופשה שלנו. קיבלתי כעבור מספר ימים מכתב הביתה על זה שמגיע לי עשרים אחוז הנחה לחופשה הבאה לא כולל כפל מבצעים במלון הזה, ממש ביזיון וזלזול בחקוח הפיצוי הזה, והכי מצחיק שהכתב נכתב ב5.2.13 והתוקף הוא עד פסרואר 2013(אבל זאת סתם טעות כנראה)
עוגמת נפש סוג הנזק :
נופש כפיצוי פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פניות אורחים - רשת מלונות פתאל שם ותפקיד:
אני מודה לך על בחירתך להתארח במלון לאונרדו פריוילג' אילת. תגובה:
מכתב תשובה נשלח לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה