פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אוכל נוראי בלאונרדו קלאב טבריה נושא התלונה:
אליאס שנהב שם/כינוי:
‏יום שישי ‏15 ‏מרץ ‏2013 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
לאונרדו קלאב טבריה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בסופ"ש האחרון -15-16/3-12 התארחנו אני ובנזוגי במלון לאונרדו קלאב טבריה הכל כלול.הזמנתי כללה ארוחת צהריים בהגעה ובעזיבה .
כשגענו נכנסנו לארוחת צהריים ואכלנו מעט כיוון שהאוכל היה נוראי- התוספות או מבושלות מדי או יבשות מדי והתיבול בעיקריות היה מוגזם.כך זה המשיך גם בערב שאף שם קינוחים היו יבשים! לאחר אותו יום אני ובנזוגי חשנו בכאבי בטן נוראיים ונשארנו בחדר במקום לטייל בערב.
חשוב לי לציין שהנני אורחת קבועה ברשת והפעם זה היה נוראי.
אחת ההחלטות לצאת למלון ולא לצימר בצפון היתה חווית האוכל ולצערי זה היה סיוט.כמובן שוויתרתי על ארוחת צהריים שהיתה מגיעה לי.
חבל מאוד שככה מזלזלים בארוחות במלון הכל כלול ואני למדתי לקח לא לצאת למלון כזה.
חבל מאוד.
עלבון סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת מחלקת פניות אורחים - רשת מלונות פתאל שם ותפקיד:
אני מודה לך על בחירתך להתארח במלון לאונרדו קלאב טבריה. תגובה:
מכתב תגובה נשלח לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה