פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שיפוצים בזמן שחיה במלון לאונרדו פויליג' ים המלח נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏17 ‏מרץ ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
מלון פריויליג' ים המלח סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הגענו ב17/3/2013עם אשתי למלון פריויליג' ים המלח ליום הולדתה,אבל לצערינו רב בחדר שקיבלנו מרפסת וריצפה היו כל כך מלוכלכים שהצטרכנו מעל שעה להמתין בחוץ עד שינקו.כאשר נכנסנו לחדר והחלטנו לעשות מקלחת התברר שצינור של דוש קרוע ואי אפשר להשתמש.התיקון לקח מעל 6שעות (ולא הצליחו להחליף דוש , אז הרכיבו ברז)ואנו הינו צריכים לבלות את יום הולדת בלובי. פנינו להנהלה בראש דודו (שהיה אחראי באותו זמן) עם בקשה להחליף לנו מלון אבל את תשובתו קבלנו רק בשעה22:38 ולמוחרת עזבנו מלון, אחרי שיחה מעליבה עם אחראית לקוחות יוליה שבטלה לנו מפתח לחדר ונתנה הוראה למנקים לא לנקות את החדר לאחר החלפת ברז .שילמנו כסף ,עזבנו 5-ילדים בחופשת פסח בבית , עזבנו עבודה כדי לבלות ,אבל במקום בילוי חטפנו עצבים ועוגמת נפש בלתי הפיך .היחס ובזבוז זמן ועצבים גרם לעזיבת מלון ביום הולדת.אם לנקות חדר לוקח שעה אם לתקן צינור לוקח חצי יום , אז מה לחפש במלון אם על חשבונינו עושים ניקיון ושיפוצים???
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצויי על עוגמת נפש ובזבוז כסף וזמן ביום הולדת במלון לאונרדו פריויליג' פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת מחלקת קשרי אורחים - רשת מלונות פתאל שם ותפקיד:
פנייתך נבדקה בהנהלת הרשת מול הנהלת המלון תגובה:
מכתב תגובה נשלח לכתובת ביתך.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה