פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מלון גרוע ברמה נמוכה נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
עבור: לשכת שר התיירות- [email protected] , מנכל משרד התיירות- [email protected] , המועצה לצרכנת- [email protected] , אמון הציבור- [email protected] ,
פנייה בנוגע לחברת: שרות לקוחות הרודס

הנידון : מכתב תלונה חמור על חופשה בהרודס אילת.

לםני שאתחיל את המכתב ברצוני לספר כמה משפטים קצרים עלינו,אנחנו זוג כבר חמש שנים וכבר מתחילת הקשר יש לנו מנהג ללכת לפחות פעמיים בשנה לבתי מלון מפנקים בארץ.
השנה את החופשה הראשונה החלתנו לעשות אצלכם בהרודס.
אנחנו תמיד דואגים להזמין אך ורק את המלונות הטובים ביותר שמוגדרים כחמישה כוכבים ומעלה.
בנוגע למקרה, זו תהיה המעטה במילים להגיד שלא נהננו.. נתחיל בזה שביקשנו במפורשות עוד לפני שקיבלנו את החדר,שחשוב לנו מרפסת גדולה אשר פונה ישירות לבריכה,למרות שבעת הגעתנו המלון היה בתפוסה חלקית,קיבלנו חדר צדדי עם מרפסת קטנה שפונה לגג מוזנח של המלון.
החדר ממוקם במרחק הליכה נכבד מהמעלית,ושוב המלון היה כמעט וריק!
החלטנו לא להתלונן ולהלחיק את העניין,אך בלילה גילינו שלמרות הצהרותינו כזוג קיבלנו חדר עם מיטות נפרדות,שאפילו לחבק אחד את השני לא היה אפשר ,ובטח שלא לעשות דברים מעבר.
בבוקר החלטנו לבקש החלפת חדר מפאת הסיבות שציינו וקיבלנו אוזן קרה מהפקידה אשר טענה שהיינו צריכים להתלונן באותו הרגע שקיבלנו את החדר ושכנראה מאוחר מדי עכשיו,היות והמלון בתפוסה מלאה לטענתה.
ושוב לציין שסביבינו אין כמעט אנשים.
ביקשנו לדבר עם מנהלת המלון אך הפקידה טענה שהיא נמצאת בפגישה ורק לאחר שהתעקשנו ״הפגישה״ התבטלה והיא יצאה אלינו.
גם מולה מצאנו את עצמינו מסבירים את המצב,אך במקום להבין ולשנותו מידית היא העדיפה להצדיק את מעשייהם בטיעונים שונים רק כדי להראות שהם בסדר.
לאחר כמה דקות של וויכוח התרצתה המנהלת והסכימה להחליף לנו את החדר וכן כך היה.
למרות שנאלצנו לבטל מסאג׳ שקבענו מראש, היות ונאלצנו להמתין לחדר החדש.
החדר החדש היה לשביעות רצוניינו.
מכאן נמשיך לעניין שאני שף במקצועי,והיו כמה מסעדות בבעלותי,
ארוחת בוקר וערב כזו מכפירה לא אכלתי אפילו במלונות של שלושה כוכבים שיצא לי לבקר בהם במהלך חיי.
נתחיל בדרך לחדר האוכל שהייתה מלווה בריחות לא נעימים של ביוב,היות והם החליטו לנקות את מי בריכת הדגים,אשר יומיים שלמים נאלצנו לחוות את הריחות בדרכינו לחדר האוכל.
ארוחת הבוקר שהוגשה לנו הייתה ברמה נמוכה ביותר,מרבית האוכל היה קר או בטמפרטורת החדר למעט האומלט שנעשה במקום ע״י בחורה מקסימה בשם לאה,ראוי לציין.
ביום שלאחר מכן הייתה מישהי שזו הפעם הראשונה שהייתה על הפלטה,או לפחות כך הורגש.
חלק מהמרכיבים שהוגשו שם היו עטופים בקרום שנוצר כאשר מוצר מחכה יותר מדי זמן בתוך המקרר והוא פתוח.
דוגמא לסלמון שהוגש.
ארוחת הערב הייתה מכפירה אף יותר,כאשר בטעמה הייתה דומה בהחלט לאוכל שהזכיר לנו אוכל צבאי,מרכיבים טובים אך לאנשים שמכינים אותם, אין מושג מה לעשות איתם.
באמת שהייתה לנו תחושה שאין פיקוח על האוכל שיוצא מהמטבח ושכול עוד האוכל מוגש בזמן,הטעם כבר לא חשוב.
לסיכום גם אוסיף ואומר שבן זוגי הוא חבר ״שמים״ אשר דבר זה לא בא לידיי ביטוי בשום דרך שהיא,למרות שלא כך נאמר לו כאשר הוא רכש את כרטיס החבר.
מבחינתינו למלון הזה אנחנו לא נחזור וכנראה שגם לא לרשת פתאל.
מלון שמתהדר כחמישה כוכבים דלאקס, ראוי שיעמוד בהגדרה ואם אינו יכול לפחות שרף המחירים שלו יהיו בהתאם.
מראות עיינינו היות שהחופשה הזו הוכרזה ככישלון חרוץ,אנו זכאים להחזר כספי מלא.
נשמח אם תענו לבקשתינו.
בתודה מראש, אסף לוי ודוד ביטון.

מדובר על סוף השבוע בין התאריכים-
11-13/4
תעודת הזהות שלי, 040201154
ואני גם מזמין החדר.
תוכלו לחזור אלי בעניין לטלפון 0545467667.

פרטים :
שם : אסף לוי
דוא״ל : [email protected]
טלפון : 0545467667
כתובת : בן יהודה 33 ת״א



עוגמת נפש סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת פניות אורחים רשת מלונות פתאל שם ותפקיד:
מודים לך על בחירתך להתארח במלון הרודס אילת. תגובה:
מכתב נשלח לכתובת ביתך ב 28 באפריל 2013. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה