פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נופש שהפך לסיוט< נושא התלונה:
מיטרני בני שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏28 ‏מרץ ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
הנריטה סולד 4 כתובת:
לאונרדו נגב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
28/05/2013
לכבוד
הנהלת מלון "לאונרדו נגב"


הנדון: סופשבוע של סיוט במלון לאונרדו נגב.

א.ג.נ,

בתאריך 28.3.13 הזמנתי חופשה במחלקת עסקים בסוויטה ממלכתית לשני לילות על בסיס חצי פנסיון עבור אשתי ועבורי במלון לאונרדו נגב
בתאריך ההגעה שרר חמסין כבד.
ברגע שנכנסנו לחדר התחלנו להזיע ולהרגיש מחנק, התקשרנו לקבלה ובקשנו שיגיע מישהו על מנת לתקן את המזגן.
לאחר אין ספור שיחות לקבלה ורק כעבור שעה וחצי הגיע איש אחזקה ובדק את המזגן ואמר לי שאין מה לעשות,
המזגנים עובדים רק על חימום ולא ניתן לעשות כלום.
הוא הלך לפתח החלון, פתח אותו ואמר שהוא מקווה שעכשיו יהיה לנו אוויר, התשובה לא היתה מקובלת עלינו,
ולכן ביקשתי שמנהל ידאג לפתור את הבעיה. כמובן שהתקשרתי לקבלה כל חצי שעה כדי לדבר עם המנהל וכל הזמן אמרו לי שהמנהל יחזור, מובן מאליו שאף אחד לא חזר אלי.
עקב עומס החום נאלצנו לצאת מבית המלון ולהסתובב בקניונים כדי לחוש אוויר מזגנים.
כמובן שכל הלילה בקושי הצלחנו להירדם מכיוון שהיה חם מאד וכן החלון היה פתוח, נעקצנו ע"י יתושים, והוטרדנו ע"י כל הרעש בחוץ (המלון שוכן מול תחנת רכבת).
בלית ברירה נאלצנו להתעורר מוקדם לארוחת בוקר וברחנו שוב לקניונים. רק בשעות הצהרים בסביבות 15.00 בשעה טובה התקשרה אלינו ענבר מנהלת קשרי לקוחות של בית המלון והתנצלה שרק עכשיו יידעו אותה על התלונה שלי.
הסבירה לי את בעיית המלון שבעונה זו המזגנים במלון עובדים אך ורק על חימום, והציעה לארגן לי מאוורר לחדר, בלית ברירה הסכמנו לקבל את המאוורר, כמובן שעדיין סבלנו מאד מהחום אשר בכל זאת שרר בחדר. (ברשותי תיעוד ע"י וידאו).
ברצוני להדגיש שכאשר עזבתי את המלון רשמתי תלונה למנהלת לקוחות הציבור ענבר שלא מקובל עלי ששילמתי ממיטב כספי ונפלתי לסיוט כזה. היא אמרה שאני צודק בכל תלונתי והיא תדאג לפצות אותי על עוגמת הנפש שעברנו.
לאחר שבוע קיבלנו מכתב סליחה ושאנו זכאים לפיצוי של 30% הנחה לבתי המלון של פתאל חצי פנסיון לשלושה ימים למשך שנה.
לא מקובל עלי פיצוי זה וכן לא יום הנופש שנתנו לי בנוסף לפיצוי זה,

בקשתי היא לקבל את אשר שילמתי בשבילו- את שני הלילות על בסיס חצי פנסיון בסוויטה ממלכתית במחלקת עסקים.
שילמתי את מלוא הסכום כדי לנפוש וליהנות, במקום ליהנות עברתי מסע ייסורים, לא נהניתי מהמלון ולא מכל הדברים אשר הובטחו לי.


בכבוד רב,
ובתודה מראש,

עדי ובני מיטרני
ר"ח לוי 4 רמת גן מיקוד 52482
טלפון: 0505708428
עוגמת נפש סוג הנזק :
את אותו סופהשבוע ששילמתי עבורו: שני לילות בסוויטה מלכותית במחלקת עסקים על בסיס חצי פנסיון פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת פניות אורחים רשת מלונות פתאל שם ותפקיד:
מודה לך על פנייתך הנוספת. תגובה:
מכתב נשלח לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה