פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס לא הולם נושא התלונה:
סלמן אלין שם/כינוי:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
שלום אני אלין סלמן ואני התארחתי במלון לאונרדו פריוולג באילת בין התאריך 6-8/6/13 אני החלטתי לסגור בדקה ה 90 ומכיוון שאני ובן הזוג שלי לא זמינים עם רכב אז הגענו באוטובוס שזה לקח לנו קצת יותר זמן.
הגענו בשעה 22:30 ושאלנו אם חדר אוכל פתוח אמרו לנו טוב שלא באתם מחר אמרנו שאנחנו לא זמינים עם רכב ובגלל זה הגענו ככה. הנציג בקבלה אמר חדר אוכל סגור תלכו ללובי יש שם אוכל. הלכנו ללובי וגם שם לא היה ונאלצנו לצאת לאכול בחוץ...
ביום שישי בצהריים בקשנו להחליף חדר ולרדת לקרקע למזלנו זה קרה ועל זה אני מודה לכם..
מכאן התחילה הבעיה שלנו שאלנו על עניין היציאה של שבת אמרו לנו פינויי חדרים עד שעה 14:00 ואם אנחנו רוצים להישאר תוספת של 150 שקלים אמרנו אוקיי לא הסבירו לנו דבר על עניין הארוחות או כלום,שילמנו את ה 150 והכול היה בסדר אנחנו באים להיכנס לחדר אוכל ואומרים לנו שאנחנו לא רשאים להיכנס כי אנחנו עוזבים ואם נרצה להיכנס שנשלם להם תוספת של 80 שקל..
אז לי נותר להגיד שאני מאוד התאכזבתי מהיחס של חדר האוכל והקבלה ביחד ולגבות סכום של 150 שקל בשביל כמה שעות זה גניבה ובושה בו זמנית אם הייתי יודעת שה 150 זה רק בשביל כמה שעות לא הייתי משלמת שקל.
השם של רשת פתאל אמורה להיות לפניה היום מתברר שזה לא ככה ואני הייתי במלונות ברמה פחות ואף פעם לא היה ככה...
אני מקווה שמישהו יחזור אלי בהקדם כי לא מקובל עליי הגניבה הזה.
תודה ויום טוב!!
עוגמת נפש סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת פניות אורחים רשת מלונות פתאל שם ותפקיד:
אני מודה לך על בחירתך להתארח במלון לאונרדו פריוילג' אילת. תגובה:
מכתב תשובה נשלח לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה