פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מילוי תנאי ההסכם, שירות ירוד, ניקיון ותחזוקה נחותים נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
שדה בוקק כתובת:
ים המלח סניף חברה:
תיאור הבעיה:
התנהגות בלתי הולמת כלפי אורחי המלון, חדר אוכל בלתי מסודר ובתת אספקת אוכל לפי הנדרש לכמות אורחים, תגובת דיבור סמנכ״ל המלון (מיכה) גובל בשחצנות, קולניות ואדישות, קצין ביטחון (דני) בריון המגן את עצמו עם צוות מלצרים מסביבו, הגיב ברמה בריוני כלפיי, תוך שמאלץ אותי, הוא וחבחורתו, להסיר מהנייד שלי שתי תמונות שצילמתי דקות קודם של עובד חדר האוכל כהוכחה נוספת על זילזול ויהורה כלפיי כשביקשתי אספקת אוכל לאשתי ולי...שכנראה הרגיש משום מה ״נפגע״ בכך...מנכל״ית נעמי עמית ויח״צנית יוליה ניסו חעדן את התקרית, הן ללא ספק הינן החריגות מהצוות, לטובה ושירות יאה.
תחזוקה: פרוזדורים בקומות אינם נקיים, שולחנות אזורים ציבוריים, בעיקר בבר, לא נקיים, דביקים ונושאי שרידי אוכל ממשתתשים קודמים, כספות בחדרים אינם עוברים כנראה בדיקה טרם הכנסת האורחים (שלי לפחות לא עבדה ונאלצתי להמתין חצי שעה עד שהועיל איש אחזקה לטרוח לבוא ולתקן...), ארונות ערומים ללא קולבים... כיור רחצה מוריד מים באטיות לא תקינה, מדשאות סביב הבריכה רבויי ״קרחות״, כיסאות נוח מלוכלכות ונושאי שאריות מאורחים קודמים, דלת מעבר לבריכה עם זכוכית שבורה אנכית לכל גובהה, ...אפשר להמשיך!
בקיצור: רחוק מאוד מלהיות מלהיות מלון 5 כוכבים, לבטח לא ״הכל כלול״.
פשוט, הניגוד ממה שלימדו אותי ב Holiday Inns University ב Memphis לפני כמה שנים.
לבטח ולא אוכל להמליץ אפילו ברמז למלון זה.
מרגיש מאוכזב.
אשקול להעביר מקרה זה למדיה.
מכיר את זכויותי כאזרח המדינה, מומחה בליקויי בנייה ותחזוקה בבתי משפט בארץ ושוטר משטרת ישראל.
חבל.
עלבון סוג הנזק :
לשיקול דעת בעלי המלון פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת פניות אורחים רשת מלונות פתאל שם ותפקיד:
אני מודה לך על בחירתך להתארח במלון לאונרדו פריוילג' ים המלח. תגובה:
מכתב נשלח לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה