|
|
|
|
|
|
זלזול בתלונה שהוגשה ואי מתן מענה לתלונה |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בהמשך לתלונתי הקודמת בנוגע למלון לאונרדו בטבריה. בתאריכים.
21-22/6/13 הובטח לי כי יחזרו אלי בתשובה בכתב או בעל פה בנוגע לתלונה שלי, אך מהמלון דיברו איתי כבר פעמיים וכל הזמן שואלים לגבי מספרי החדרים כמות החדרים אך פתרון לתלונה איש אינו מציע. ועוד היום שוחחה עימי גברת מהמלון שמטפלת בתלונות. שאת שמה לא הבנתי. כנראה אורטל/מוראל משהו דומה. הבהרתי לה שאני ממתינה עוד כ- 7 ימים בלבד למתן תשובה מכם ולא כל הניירת תועבר לעורך דיני לטיפול. ברגע ששמעה את המילה עורך דין כנסה לטרוף והחלה לדבר בצורה בוטה וגועלית ואף לומר לי מה את חושבת שתאיימי עליי. אם ככה את מדברת אז לא אחזור אלייך כלל ואנתק השיחה. ציינתי בפניה שאין פה מקום לאיומים. אני מציינת עובדה ואם זו גישתה ואין בכוונתה לחזור אליי עם פתרון לתלונתי אז אתן האישור לעורך דיני לפעול, מיותר לציין כי לא הספיק לכל הנזק שנגרם לנו במלון ועוגמת הנפש. והרסתם לנו את כל חגיגת הבר מצווה שאליה הגענו. אציין שוב שרכשנו חבילה עם 12-13 חדרים, בשמות דוריה פרץ עטר שהיא אחותי והיא ביצעה את ההזמנה בשם כל המשפחה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
מלונות פתאל שירות לקוחות
, תגובה:
|
אתי בן נפתלי, מנהלת פניות אורחים רשת מלונות פתאל |
שם ותפקיד: |
מודה לך על פנייתך הנוספת. |
תגובה: |
נערכה שיחה עם מנכ"ל המלון. |
פתרון: |
|
|
|