פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חדר נכה מסריח מביוב ויום ללא שירות. נושא התלונה:
הרניק יוסי שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
התארחתי במלון בתאריכים 27-30 ליוני השנה.שלושה לילות 2 חדרים ארבעה מבוגרים.אני ואבי בחדר נכה ואימי וביתי בחדר רגיל.
הוריי התארחו במלון לפני כמה שנים כשנקרא נירוונה,ולכן ביקשו להתארח בשנית.
עם כניסתנו לחדר המיוחד לנכה קיבל את פנינו ריח ביוב חריף.שנמשך למשך כל שהותנו בחדר.הפיתרון שניתן הוא נתינת ספריי מפיג ריח רע.
אבי חולה דיאליזה על כסא גלגלים שהה בחדר רוב הזמן.
עיקר תלונתי היא שביום האחרון שבת בערב לא היתה כלל פעילות חוץ מבינגו שהוגש בצורה עלובה.זה שהרוב עזבו בשבת לא אומר שלא צריכה להיות פעילות.משך כל הלילה התבצעו עבודות כיסוי הבריכה.כאשר בשעות הבוקר לא ניתן היה להגיע עם כסא גלגלים לבריכה,היו פתחים (חלונות) במסך.כל המלון כוסה בוילונות מנייר ובד.אם הייתי מיודע כי יש הכנות לקבלת המגזר החרדי הייתי מוותר על לילה שלישי.ההרגשה היתה כאילו אנו באיראן.כולם היו עסוקים רק בהכנות ואפילו עמדת השתיה ליד הבריכה היתה ריקה.כל הפינוקים נעלמו.
אבקש לציין כי הצוות היה אדיב מאוד אבל ההכנות לקבלת המגזר החרדי גזל את כל זמנו והשאירו לנו רק טעם מר מכל הנופש.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי. פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת קשרי אורחים של הנהלת הרשת שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לרשת מלונות פתאל תגובה:
מכתב תגובה נשלח בהתאם לכתובת מגוריך פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה