פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שיפוצים במלון עד לפנות בוקר, אוכל גרוע -בין השאר אוכל מלפני יומיים במוצ"ש i נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אני ובן זוגי ליאור חזרנו ביום ראשון מחופשה בבית המלון לאונרדו קלאב ים המלח.
לצערי מאוד לא נהנו מחופשה זו. אתחיל מהסוף להתחלה.
אתמול, ליל שבת התקיימו שיפוצים במלון עד שעה שלוש לפנות בוקר שלא איפשרו לנו לישון, התקשרתי ללובי לא מעט פעמים אך לא היה מענה, ירדתי לקבלה, היה אוטובוס מלא חרדים שהגיע למלון ולקח זמן עד שטיפלו בי (מקובל, אם כי לא נעים שזה קורה באמצע הלילה), התלוננתי על כך שיש רעש ולא ניתן לישון עליתי לחדר והכרטיס לא פתח את הדלת בפעם השנייה באותו יום (שוב, דבר מאוד לא נעים באמצע הלילה, לחזור שוב את כל הדרך רק בשביל לפתוח את הדלת כי מישהו חסם לנו את הכרטיס).
הענין הוא שהרגשנו שפשוט לא התייחסו לאורחים שבילו במלון במוצאי שבת.
* משעה שש וחצי בערב הלובי היה מפוצץ ילדים צווחנים והורים שחיכו עם המזוודות עד צאת השבת.
* ארוחת הערב היתה מתחת לכל ביקורת- הגישו אוכל מלפני יומיים, בשר, דגים וחמין של שבת.
מבינה שהמקום שומר כשרות ושמחה על כך אך אני לא מכירה מסעדות שמגישות אוכל שעבר עליו יומיים ובטח שלא בית מלון חמישה כוכבים.

בבוקר שקמנו שמנו לב שכל החלונות מוסתרים ביריעות בת ענקיות והבריכה והים מגודרים ביריעות ירוקות ובכלל על כל הבריכה היתה יריעת בת כעורה וענקית שכיסתה את כולה- מסתבר שהשיפוצים מליל אמש היו לרגל הגעת החרדים למלון ושמירת הצניעות עבורם.
כבחורה מבית דתי אין לי שום בעיה עם חרדים ושמירת צניעות עבורם אך אינני חרדית ואיני מעוניינת שיכפו עליי זאת.

עכשיו בלי שום קשר לכל זה כל השבת סבלנו מברבריות של אורחי המלון שכללו צעקות בחדר האוכל, ארטיקים זרוקים בריצפה, שירים בקולי קולות , מחיאות כפיים וזריקת סוכריות על ילד בר מצווה בארוחות, ואכל ברמה מאוד ירודה.

ציפינו שלפחות במוצאי שבת נרגע קצת מכל ההמולה והבלאגן ונוכל להתחיל את השבוע בראש שקט ונקי.
אך בפועל מה שקרה זה שישנו רק שלוש שעות בלילה לקראת נסיעה מים המלח עד למרכז, ובמקום לחזור רגועים ומרוצים אחרי שכל כך ציפינו וערגנו וחסכנו עבור חופשה זו, חזרנו עייפים ומרוטי עצבים.
שילמנו על לילה במלון קצת יותר מאלף שקלים ואני חושבת שתמורת סכום כזה המנימום שהגיע לנו היה לפחות לישון בשקט.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי על לפחות לילה אחד או לחלופין אירוח חינם באחד ממלונות האחרים ברשת פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת קשרי אורחים של הנהלת הרשת שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לרשת מלונות פתאל תגובה:
מכתב תגובה נשלח בהתאם לכתובת מגורייך פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה