פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אירוח מהגרועים שהכרנו נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:

שלום לכם

אני ואשתי בחרנו לבלות את סופ״ש במלון מרידיאן,כזוג שנופש במלונות לעיתים קרובות,ולאחר ששמענו בעבר ביקורות חיוביות מאוד על המלון,החלטנו לבלות בו את סופ״ש האחרון.

צר לי לומר ולאכזב,החוויה הייתה מתחת לכל ביקורת אפשרית.

מכיוון שיש מילה טובה,אזכיר לשבח את צוות הספא שנתן לי ולאשתי חוויה נעימה מאוד.

נתחיל מהחדר שמתיימר להקראות חדר פרימיום בקומה ה16 ובפועל רמת החומר והגימור בו לא תואמת מלון כוכב אחד,דלת המרפסת לא נסגרת,האמבטיה חלודה,ואיכות החדר ירודה.

השירות בחדר האוכל,היה מזוויע!!!!!!!
השארנו כרטיס אשראי בקבלה לבטחון,ושבאנו להזמין בתשלום כמובן שתייה וכדו׳ נתקלנו פעם אחר פעם בתשובה כי אין אפשרות למכור לנו,למותר לציין שלאחר כל פעם כזאת היינו עולים לקבלה,ששם נאמר לנו כי הדבר מוזר,והוא יטופל במיידית ובחומרה,בפועל כלום לא קרה!!
נמשיך מכך שהמלצרים והמנהלים בחדר האוכל היו לא מקצועיים בלשון המעטה,אף אחד לא ידע במה מדובר,ואנו בתור זוג שומר שבת,נאלצנו לכתת רגליים אחר כוס יין לקידוש במשך כ20 דק.
לא לדבר על כך שהאוכל עצמו היה מתחת לכל ביקורת,הסטריליות היא ממש ממכם והלאה,הכלים היו לא נקיים כמו הכוסות והמזלגות
בארוחת הבוקר,שהיא עוד נקראת ייחודית עבור חדרי הפרימיום,אינני רוצה לחשוב מה עבר האדם הרגיל.
נתחיל בכך שבבר הסלטים והלחם היו נמלים!!! שהערנו יל כך לצוות נעננו בתשובה של זה מה יש.
הפירות היו רקובים,ללא מבחר,ולאחר שניסינו להוציא משהו גילינו בתחתית הקערה תפוחים.רקובים עם תועלים רוחשים,הראנו זאת לאיש הצוות שנכח במקום שאמר כי העניין יטופל,בפועל עוש בארוחת של מוצש הדבר נשאר כפי שהוא. נמשיך בכך כי האוכל היה לא טרי,וכי בארוחת הצהריים של יום שישי הוגשו מנות של יום חמישי בערב,והטעם היה תפל בלשון המעטה.
והדבר הכי חשוב,היה ריח מזעזע בחדר האוכל מיום שבת בצהריים,ממש ריח מזעזע,שגרם לי ולאשתי לצאת כלעומת שבאנו,שילמנו מראש על פנסיון מלא,ולא השתמשנו אפילו בחצי פנסיון.
למותר לציין,כי הדברים הרגליים של בל בוי ושירות לקוחות פשוט לא היו קיימים,שהגענו למלון ממש הרגשנו שהגענו למקום של עשה זאת בעצמך.

בכל מקרה, אינני אדם שהולך למלונות פעם בשנה,אני ושתי יכולים להרשות לעצמנו מלונות בתדירות גבוהה מאוד,ועין בוקק היא מהמקומות האהובים עלינו.
אנו נוהגים להתאכסן במלונות רויאל או קראון פלאזה,שהאחרון הוא מהמלונות היותר טובים שהכרנו.
הלכנו למרידיאן עקב המלצה של חבר כי זה המלון הטוב ביותר בים המלח,וחבל לי לומר לכם אבל כגודל הציפייה כך גודל האכזבה.
אנו לשם לא נחזור,אבל מן הראוי שתעשו בדק בית אצלכם איך הדברים מתנהלים,כי במדינה מתוקנת שמפקחת על מתן הכוכבים למלונות,המלון במתכונת שדהינו בו לא ראוי ליותר משני כוכבים.

צר לי על הלשון החריפה,אך היא במעט שבמעט בכדי להמחיש את התסכול והאכזבה שנחלנו. שלא לדבר על כך שאני מלא חרטה על החברות עשיתי במועדון שלכם כי שימוש לא יהיה לי בו!

בברכת שבוע טוב

יניב בנדר
עוגמת נפש סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת קשרי אורחים של הנהלת הרשת שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לרשת מלונות פתאל תגובה:
מכתב תגובה נשלח בהתאם לכתובת מגוריך פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה