פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכתב תלונה על זלזול חמור בי כאורח, וכאדם דתי המתארח במלון מרידיאן ים המלח.i נושא התלונה:
‏יום שישי ‏21 ‏יוני ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
הגענו ביום שישי 21.6.13 לחופשה עד ה23.6.13. קיבלנו חדרים אני ואישתי בחדר 1509 והזוג הנוסף חדר 1510.
התמקמנו ונכנסנו לנוח לפני שבת..
בשעה 17.00 בערך התקשרתי מהחדר לקבלה וביקשתי להעביר את החדרים 1509-1510 לפיקוד שבת, "שבה מתבטל גלאי הנפח ומה שהשארת עובד לפני שבת כך ישאר כל השבת." ונאמר לי יבוצע. נערכתי בהתאם הדלקתי מזגן אורות אפה שרציתי בידיעה שיש פיקוד שבת.
ירדנו לתפילה, ארוחת שבת , קצת לובי, ובשעה 24.00 עלינו לחדר. כמובן ברגל כי לחכות למעלית אחת 30 דק עד שתגיע זה כבר מייאש,
(ד"א כתוב בדף שחילקו במלון שיש 2 מעליות שבת ויש לי העתק ממנו, מה שבפועל לא היה וזה תלונה נוספת.)
שהגענו לחדר חשכו עינינו שהמזגן לא עובד. והחדר חם.
ירדתי לקבלה ופגשתי את הנציגה תמי, וכאן התחיל מסכת התעללות מצד צוות המלון.
תמי שהיא יהודיה היתה צריכה לחלל בשבילי את השבת מה שחורא לי עד עכשיו (מקווה שאתם מבינים למה). היא חייגה לאחזקה ענה בחור בשם שלמה גם יהודי שחילל בשבילי את השבת. ושלמה אומר שיש פיקוד שבת. הוא יאפס בשבת את המחשב, ויפעיל בשבת, פיקוד שבת, למען חרדי שומר שבת... אפסורד.. כבר העדפתי לישון בלובי ושלא יחללו בשבילי את השבת, דבר שנוגד את כל היותי אדם חרדי.
אבל בכל אופן ביקשתי שישלחו גוי לחדרי 1509 שיבדוק שזה סודר, ואכן נדלק. ומה אתם חושבים שזה עבד? עליתי לחדר ברגל כמובן כי 30 דק למעלית... ועד שהגעתי נכנסתי לחדר המזגן??? לא עבד!!!
אמרתי בטח יגיע גוי עוד מעט. עשיתי מקלחת קרה וחיכיתי. כי אין לי כח לרדת שוב. הגוי לא הגיע. נכנסתי למיטה ואני כמו על גריל, מזיע עד כדי כך שבשעה 3 לפנות בוקר כ"כ כעסתי והתעצבנתי עד כמעט איבוד עשתונות.
ירדתי לקבלה ברגל כמובן בפעם שלישית במספר. (כנראה באתי לעשות ספורט). וצעקתי כן פשוט כבר לא יכולתי,אז תמי אומרת לי, מה? זה לא עובד? לא הגיעו אליך?
אמרתי לה, תראי אותי נוטף זיעה כולי רטוב וסתם משעמם לי ואני בא לבקר אותך. היא שוב התקשרה לשלמה בשבת ושלמה שוב בדק ושוב חילל בשבילי את השבת ואמר שסופי זה סודר תעלה ותראה.
אמרתי אני לא זז מפה עד שמביאים לי גוי שיוכל לעלות איתי ולבדוק.
עד ששכנעתי אותם לשחרר לי סודני שיעלה למרות שזה לא תפקידו לקח 10 דק. עלינו לחדר וברור המזגן לא עבד!!! מזלי שהעלתי את הגוי והוא הדליק אותו וזה קורה כמעט ב4 לפנות בוקר!!! וכן באתי לחופשה!

בבוקר שוב התחיל הסיפור ירדתי לבית כנסת פתחתי את הדלת והמזגן כבה!
אישתי פתחה שוב את הדלת פתאום נדלקו אורות המטענים של הפלאפונים התחילו לעבוד.
כך זה חזר כמה פעמים במהלך הבוקר.
חיללנו שבת בשביל כל השנה!!!

החלטתי שאנחנו לא נכנסים לחדר כל השבת.

דיברנו עם סופי המנהלת התורנית, לא היה לא מה לענות לי, היא הצדיקה אותי והבינה את מה שאני חשתי. עדכנתי אותה שאני לא נכנס לחדר עד מוצ"ש כדי לא לחלל שבת. היינו בלובי ושהינו ביינתים בחדר של הזוג השני ששם עוד איכשהו המזגן כן קצת עבד. אבל לא היה להם ברירה לארח אותנו על חשבון החופשה שלהם.. ומה שפגע להם גם בפרטיות.

כמובן שסופי אמרה שהיא בודקת בשבת ותנסה לסדר. והיא אמרה לי שהסמנכ"ל אישר להחזיר לי על השהות 50% חזרה דבר שקומם אותי מאוד!!!
בשעה 15.30 היא אמרה שזה תקין וננסה לעלות לבדוק. אמרתי לה בואי איתנו יחד עם גוי נעלה ונראה.
הגוי פתח את הדלת , כדי שאני לא יחלל שבת, והנה המטענים התחילו לעבוד האור נדלק והמזגן לא! לא פלא...
היא ביקשה ממנו לנסות להדליק, הוא לחץ והמזגן לא נדלק!!! ושוב לחץ ולא נדלק!!! והיא אמרה שהיא הולכת לבדוק שוב, הגיע שוב מישהו מההחזקה העונה לשם לב. בשעה 16.00 הביא איתו גוי כי הוא יהודי. הגוי לחץ והמזגן נדלק. נכנסנו לנוח היות והיינו גמורים.. עד מוצש.
באנו להנות שילמנו טבין ותקילין וסבלנו סבל נוראי. לא קיבלנו תמורה על האגרה, לא מהחדר ששילמנו יותר כמפורט באתר וכמובן לא מהיחס המשפיל.

לא באנו למלון לסופ"ש ארוך כדי לסבול שבת שלמה,

וזו עוד הבטחה שלא קוימה לגבי איכות החדר והשרות עליו שילמנו יותר כסף.
חדרים גדולים ומרווחים במיוחד לכל המשפחה ממוקמים בקומות 14-15 וכוללים מגוון פינוקים אישיים: צ'ק אין נפרד, תשורה מתוקה ביום ההגעה, ערכת קפה משודרגת, חלב עמיד, חלוקים ונעלי בית לשימוש אישי, בקבוק מים גדול מדי יום, עיתון יומי, וארוחת בוקר משודרגת ב"אוליב'ס" עד 12:00. טיפולי הספא לאורחים המתארחים בחדרים אלו יינתנו ב"ספא גאלרי" – ספא בוטיק במלון.
(העתק מהאתר)
אז הגענו למלון והמתנו יחד עם כולם 30 דק עד שקיבלו אותנו, ללא צק אין נפרד,
לא היה לנו חלוקי מגבת נעלי בית לא תשורה מתוקה אלא יחס מחפיר. לא חלב עמיד, לא בקבוק מים ואפילו לא עיתון, וגם לא ידענו מזה אוליב'ס, ומזה משודרגת. אבל זה החלק הקטן.

אנחנו סבלנו בסופ"ש הנוכחי, סבל שאין עליו כפרה ואין עליו שום דבר שיוכל לתקן את העוון הגדול של חילול שבת המוני שכזה.
אם היינו יודעים שמלון מרידיאן לא יודע לארח דתיים לא היינו באים. אבל נדאג לפרסם זאת בשער בת רבים כדי שאף אחד לא יעבור את מה שעברנו.

50% שקיבלנו חזרה לא משתווה למה שעברנו ואפילו יותר מזלזל בנו, וכאילו אמרו לנו קחו ותשתקו.
לא. אנחנו לא נשתוק ולא נוותר עד שימוצא איתכם הדין.

אנו דורשים החזר כספי מלא!!! על שהות של שתי החדרים. ואנחנו דורשים פיצוי הולם על מה שסבלנו. לא הצלחנו להנות שניה מכל הארוח הזה.
אני לא ישראלי ממוצע שמתלונן על מה שקיבל, ממש לא. אני מבלה הרבה בבתי מלון, ועדיין לא נתקלתי בדבר כזה.
כמובן שכל מה שרשמתי מתועד אצלכם במלון כדברי המנהלת סופי, שגם לא רצתה לתת לנו מסמך כתוב על כל השתלשלות המקרה. (כנראה מפחד שנתבע).

והתשובה שקיבלתי מהם היא כזו:
אנחנו מארחים באהבה

לכבוד
מר מוטי פסל
באמצעות כתובת דוא"ל
[email protected]
מר פסל שלום רב,
הנדון: פנייתך להנהלת רשת מלונות פתאל
אני מודה לך, לזוגתך ולחבריכם על בחירתכם להתארח במלון מרידיאן ים המלח ועל שהקדשת
מזמנך והבאת לתשומת לבנו את אשר לא היה לשביעות רצונכם המלאה.
בשם הנהלת המלון ובשמי, נא קבל את התנצלותנו הכנה על האירועים שפגמו בחוויית האירוח
שלכם ובהנאתכם.
אני מצרה על אי הנוחות שנגרמה לכם בשל התקלה בשעון השבת ועל חוסר שביעות רצונך
מהתנהלות צוות המלון בעקבות האירוע, שאינו תואם את רמת השירות והאירוח הנהוגה
במלונותינו ואני מצרה על כך.
ברשת מלונות פתאל ובמלון מרידיאן ים המלח, אנו מקפידים על כיבוד אורחינו ועל שמירת
השבת על פי התקנות הנדרשות על ידי רשויות הדת. מדובר באירוע חריג שנבדק במלוא תשומת
הלב ע"י הנהלת המלון. הערותיך הועברו לטיפול מנהל האחזקה ומנהל המשק במלון, למניעת
הישנות אירועים דומים.
סמנכ"ל המלון, מר גור גל, היה קשוב להערותיך וזיכה מידית חשבונכם ב %50הנחה על עלות
האירוח במלון ואישר עזיבה מאוחרת בשעה 00:14, ללא תשלום. צר לי שההטבה לא הניחה את
דעתך.
מתוך רצון אמיתי וכן להמשיך לארח אותך במלונותינו ומתוך הבנת חשיבות העניין עבורך, בחנו
את פנייתך בשנית בהנהלת הרש.
לאחר בדיקה זו, אנו מוצאים כי המלון נתן מענה הולם להערותיך, כולל בעניין ההטבה
המשמעותית והראויה. עם כל הרצון הטוב, לא נוכל להיענות לבקשתך להחזר כספי מלא.
מר פסל, אני מודה לך על הערותיך המפורטות שיטופלו במלוא תשומת הלב. נשמח להמשיך
ולארח אותך, את זוגתך ואת חבריכם במלונותינו ולהציג בפניכם את מידת הכנסת האורחים
הנהוגה בחברתנו. אקווה שרשמיכם בעתיד יעידו על מאמצינו הכנים והמתאימים לשיפור.
בברכה,
אתי בן נפתלי
מנהלת פניות אורחים
העתק:
מר שי דדוש, מנכ"ל מלונות אזור ים המלח
מר ירון קיסרי, מנכ"ל מלון מרידיאן ים המלח
כספי וגרימת חילול שבת סוג הנזק :
החזר כספי מלא! ופיצוי הולם פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת פניות אורחים רשת מלונות פתאל שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך בנושא האירוח במלון מרידיאן ים המלח. תגובה:
מכתב נשלח לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה