פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות על הפנים ועוגמת נפש נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אני שוטר שהתארחתי בבית מלון לאונארדו פלאזה בחיפה בתאריך 07/07/2013 עד 10/07/2013 , אני פונה אליכם זה לאחר שפניתי בזמן שהייתי במלון לקבלה ובקשתי דחוף לדבר עם המנהל נמסר לי כי האחראית שמה יעל לציין כי עד עכשיו לא היה שום שיחה איתה .
1. בהגעה למלון קבלתי את החדר מספר 658 ונמסר לקבלה את השובר שבו רשום כי מדובר בשש נפשות 2 זוג אני ואשתי, שלושה ילדים ותינוק סה"כ 6 נפשות בחדר.
2. בהגעה לחדר נדהמתי לגלות שיש שקעים שלא מחוברים לפי התקן לקירות ואת זה גילית כאשר ניסיתי להטעין את הנייד שלי דבר עלול לסכן אותנו .
3. הקומקום במטבח אמור לחמם מים אולם הוא מחמם ונוזל באותו זמן שגם הוא מסוכן מאוד ומסרתי אותו לעובד ניקיון שמו (עלא) בקשתי לקבל במקומו אבל לא קבלתי בכלל.
4. ביום השני בנופש אני יצאתי מהחדר בבוקר נדהמתי לגלות בשעה 15:00 כי החדר עדיין לא נקי ולא מסודר דבר שאילץ אותי לדבר עם הקבלה על מנת להתחנן שישלחו מישהו לנקות והדבר גרם לי לשבת בחדר אחד ביחד עם משפחתי עד שסיימו את הניקיונות בחדר זה לקח בערך שעה מזמני במקום להגיע לחדר לנוח אני צריך לחכות ולסבול.
5. ביום השלישי בנופש אני הגעתי עם ילדיי לחדר אוכל לארוחת ערב ולתדהמתי פוגש אותי בכניסה בחור אחראי בחדר אוכל שואל איזה חדר אני ואמרתי שאני בחדר 658 והוא שאל כמה אתם אמרתי לו שישה ואז אמר לי מול האורחים שגם חיכו להיכנס כי אנחנו רשומים ארבעה דבר שגרם לי להתעצבן ולהתחיל להסביר לו שאנחנו כבר כמה ימים ויש שובר שרשום עליו שישה אנשים בחדר הוא אמר לי אני עושה את התפקיד שלי והתקשר לקבלה ושם נמסר לי לטענתו כי אנחנו רשומים ארבעה , שוב התחלתי להסביר והייתי מחוסר אונים ולא ידעתי מה עליי לעשות אשתי הייתה בהלם וזה מול כולם , זה לא נעים ולא יפה כאילו שאני שילמתי על ארבעה ואני באתי עם שישה זה גרם לי ולאשתי ולילדיי עוגמת נפש.
6. אני מרוב עצבים הלכתי לקבלה ובדקתי את השובר שמסרתי להם בעת הגעתי והראיתי להם כי אכן רשום 6 ולא 4 והסברתי לבחור שבקבלה את מה שקרה ולתדהמתי הוא ענה לי בתשובה אני לא אחראי על זה דבר עם יעל המנהלת בקשתי לדבר איתה הוא אמר כי יעביר את הדברים אליה ולמחרת יתקשרו אלי (אבל כמו תמיד לא חוזרים).
7. לציין כי ביום האחרון היה חשד לשריפה במלון והייתה אזעקה של גלאי עשן , אולם במלון לא טרחו אפילו להודיע לאורחים אם הכול בסדר לפחות להרגיעם.

אני מקווה שפנייתי זו תטופל ולא כמו הפניות שלי למלון אני יכול להגיד שהשירות במלון הזה הוא לא תקין ואין גישה שירותית לאורח וחבל ....

עוגמת נפש סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
מירי קפון, מנהלת קשרי אורחים. שם ותפקיד:
אכן האורח קבל את הסוויטה 658 וכפי שנרשם אכן כך כתוב וכך הוגד, בהגיעם לחדר האוכל הם באו גם עם האורחים הצמודים עמם בחדר 657 יש מקום לקצר בתקשורת, הוסבר להם כי הכול בסדר מבחינת החדר והנפשות, לגבי החדר השני 657 שהילדים הגיעו עמם הם לא הבינו. למה שואלים אותם.
הובהר להם על המקום כי הכול בסדר. האי הבנה הייתה מצידם, בקטע שהם
חשבו שאנחנו מתחקרים אבל ממש לא, סמנו את כמות הילדים שלהחדר השני והכול בא על מקומו בשלום.
לגבי השקעים נשלח מיד איש אחזקה לטפל בעניין.
הקומקום הוחלף.
ביום השני בשעה 15.00 האדון הגיע לחדר שלא נוקה, היו אצלהם בבוקר הם בקשו להגיע יותר מאוחר, בשלב זה העומס דרש את שלו מיד שלחנו לו
ניקיון לחדר. כמו כן שלחנו פירות לחדר כמחווה של רצו טוב.
לגבי גלאי העשן אכן בחדר המכונות יצא עשן המאבטחים וכיבו יאש מיד השתלטו על הנושא, במידי. הייתה כריזה במלון שאורחים מתבקשים לצאת החוצה, עובדה שאורחים אחרים כן יצאו לאור הכריזה.
אנו מנצלים על אי ההבנות, עגמת הנפש, ושמחים להזמינם ליום כיף.
תגובה:
לאור האמור לדעיל נשמח לאשרח אותם ליום כיף הכולל ארוחת בוקר, בריכת המים, חדר כושר, טיילת, ועוד...
כולל ארוחת צהרים או לחילופין אפשר ארוחת ערב. ניתן להתקשר למלוננו בכל עת 0508294293 או 048508855
נשמח לעזור בכל שאלה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה