פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בית מלון אשר לא משקף את התמונות והמידע שניתן באתר נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏18 ‏יולי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
רכשנו חבילה לנופש בבית מלון מרידיאן אין ים המלח לארוע זוגי חיפשנו בית מלון באתר פתאל ומצאנוו בית מלון העונה לדרישתנו ומקום יפייפה על פי התמונות ששוקפו באתר ועל פי המסר של פעילויות במלון, כאשר הגענו חשכו עיניינו לאור המראה העלוב ולאור השקריות שמכרו לנו באתר שיש מגרשי טניס אך אין אפשרות לשחק בו והחדרים מעופשים ומריחים בעובש, מה גם שצוות בידור לא היה , לא היה ביטחון במלון, בדרכנו למלון שאלנו על דרך הגעה וענו לנו בקוצר רוח וניתוק שיחות מה גם שהוטענו אני בדרך! בשל מידע כושל, לאחר שהגענו פקידת הקבלה טענה שהיא מראש יודעת איזה חדר לתת לנו והוא נקי ומצוחצח כאשר על המגבות היו שאריות של מייק אפ ואודם ואלוהים יודע מה עוד.... בכל בעיה שבאנו לפקידת קבלה היא רק נסתה לחפות על הכל ללא מתן עזרה מצידה וכאשר בקשנו ממנה שתעביר אותנו לבית מלון אחר באותה רשת טענה שאין מקום ואנו נאלצנו להישאר עם הלכלוך הזוהמה ללא צוות הואי ובידור ומתוסכלים מרשת פתאל כל המכלול גרם לנו לעוגמת נפש לא ציפינו שמלון בבעלות של דוד פתאל יהווה לנו אכזבה וזכרון עגום מחופשה שציפינו לה

בזבוז כסף רב על עוול סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת פניות אורחים רשת מלונות פתאל שם ותפקיד:
אני מודה לך פנייתך בנושא האירוח במלון לאונרדו אין ים המלח. תגובה:
מכתב נשלח לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה