פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גומי באוכל שגרם לבחילה והקאות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏14 ‏אוגוסט ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ים המלח כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 14/8/13 בזמן ארוחת הערב במלון ליאונרדו קלאב ים המלח חשתי בחילה והרגשה לא טובה, עליתי לחדרי והקאתי את תכולת הארוחה שבתוכה מצאתי חתיכת גומי. התקשרתי לקבלה והודעתי על כך. נשלח אלי נציג מצוות המלון ולאחר בירור מהיר אמר שאם אני מעוניינת להתלונן אני צריכה לרדת לקבלה ולהגיש תלונה, דבר שגרם לי להרגשה מאד לא נעימה. היה מאד מפתיע לגלות שברשת פתאל זו ההתייחסות לאורחי המלון במקרה שכזה .
בחילות והקאות סוג הנזק :
בהתאם להחלטת רשת פתאל. פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת קשרי אורחים של הנהלת הרשת שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לרשת מלונות פתאל תגובה:
מכתב תגובה מהנהלת המלון נשלח לכתובת מגורייך פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה