פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזמנה מס' 164738/1 ע"ש כסיף שירלי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏15 ‏אוגוסט ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

בתאריך 14.8.2013 אשתי הזמינה דרך נציג מכירות של רשת פתאל בשם אבירן חופשה למלון לאונרדו טבריה בעלות של 4,268.96 ובנוסף עלות הצטרפות למועדון שמיים בסך 300 שח .
הנציג מסר שהעסקה כוללת שדרוג ללא עלות מחדר רגיל לחדר משפחה. וכן הנחה של 5% כאילו ההזמנה התבצעה דרך האתר.

למחרת בשעות הערב הסתכלתי באתר של הרשת וראיתי שמחיר של חדר רגיל הוא 3,700 ש"ח ושל הסוויטה היקרה ביותר 4,000 ש"ח .

אני מרגישה מרומה! גם האמנתי לנציג שאני מקבלת מחיר הכי זול שניתן הרי מדובר על נציג של הרשת ולא על סוכן נסיעות וגם שילמתי 500 ש"ח יותר .

סיימתי כעת שיחה עם מחלקת המכירות(אלירן לא במשמרת ) דיברתי עם נציגה בשם רומי שבתחילה אמרה לי שתדאג להנחה נוספת ולאחר מכן חזרה בה(כנראה שלא קיבלה אישור מנהל)
התעקשתי לדבר עם מנהל משמרת וענתה לי גב' בשם שיר אשר אמרה שלא יכולה לעזור לי וזה המחיר, לא ראיתי ניסיון לעזור גם כאשר אני כלקוחה הצגתי פתרונות שיספקו אותי
כגון: שדרוג החדדר לסוויטה גוניור או הנחה של 5% מהמחיר לא הייתה מוכנה לשמוע על כך אמרה שאפנה לפנ"צ וכך אני עושה.

ככה לא מתייחסים ללקוח במיוחד לא ללקוח שהוא חבר מועדון כלומר גם בעתיד יזמין את חופשותיו ברשת מלונות פתאל-איך ניתן ליצור מאגר לקוחות כאשר אין אמון?

אודה להתייחסותכם לתלונתי(אני יוצאת לחופשה ביום א' כך שניתן עדיין לשדרג לי את החדר או לתת לי הנחה במחיר)
כספי סוג הנזק :
שדרוג החדר או החזר כספי על ההפרש פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת פניות אורחים רשת מלונות פתאל שם ותפקיד:
אני מודה לכם על בחירתכם להתארח במלון לאונרדו טבריה. תגובה:
טופל ע"י סמנכ"ל המלון לשביעות רצון האורחים. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה