פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות וניקיון במלון לאונרדו ירושלים נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏11 ‏אוגוסט ‏2013 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
סנט ג'ורג' 9, ירושלים כתובת:
תיאור הבעיה:
בקשנו אני ואשתי ושני ילדי להנות מביקור של 4 ימים במלון לאונרדו בירושלים.
מכוון שאינני רוצה לפרט יתר על המידה, אני יעלה את הנושאים העיקריים שבגינם החלטתי לשלוח תלונה:

1. המתנה ל C/I ארכה 40 דק'
2. המתנה לניקוי שולחן והזמנה בלובי ארכה 50 דק'
3. ביקשנו לול לתינוק, קיבלנו מיטה רגילה. כשקיבלנו את הלול בסופו של דבר הוא היה שבור ומחוזק באמצעות קשירת שקית.
4. מצאנו חרוזים בחדר ולהזכריכם יש לי תינוק! לקחתי חרוז אחד להוכחה.
5. בקשנו מידע על ארועים בירושלים, הפקיד בקבלה ביקש מס' חדר, כשאמרנו מס' חדר 663, אמרו שאנחנו לא זכאים לשום אטרקציה. מדוע לא זכאים? ומדוע לא להפנות אותנו לאירועים כפי שביקשנו ללא קשר לזכאות?!
6. לא עידכנו אותנו שיש חדר תינוקות שבו ניתן לחמם אוכל לתינוק.
7. שעשינו C/O הופתנו לגלות שאנחנו מחוייבים על כל מיני דברים שמעולם לא הזמנו. לאחר חקירה ראינו שהחשבונית שהוצאה לנו הינה מתאריך 26.7 בעוד שאנו השתכנו במלון מה-11.08 (!), לקח לקבלה 60 דק' כדי להוציא לנו זיכוי ולשחרר אותנו סוף סוף לדרכנו (צילמתי פירוט החשבון).
כספי סוג הנזק :
החזר כספי / מתן פיצוי הולם פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת קשרי אורחים של הנהלת הרשת שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לרשת מלונות פתאל תגובה:
מכתב תגובה מהנהלת המלון נשלח לכתובת מגורייך פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה