פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר התייחסות וטיפול בתלונה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
פנינו לחברת פתאל על שירות לקוי ואוירה מאוד לא טובה בחופשה שהיינו, שוחחתי עם יעל אך היא אינה חוזרת אלי ולא מטפלת בפנייתי. אני מרגישה שלא מספיק הסבל שעברנו עכשיו היא עוד יותר מחמירה אותו. במידה ולא יטפלו בבעיה אנחנו נפנה לתביעה כי יש לנו את הכול מוקלט בפלאפון שלנו
עוגמת נפש סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת קשרי אורחים של הנהלת הרשת שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לרשת מלונות פתאל תגובה:
מכתב תגובת המלון נשלח לכתובת המגורים פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה