פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מלון מלוכלך חוסר תגובה מהמלון לתלונות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏08 ‏אוגוסט ‏2013 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
פניתי לרשת פאתל על חופשה במלון מגיק סנרייז שלחתי מיכתב עים תמונות שמראות בדיוק את המצב האמיתי במלון, לא קבלתי תגובה מהם
רמת שרות גרועה!!!!!!!!!!!!! 13.8.2013
לכבוד: רשת פאתל
הנדון: חופשה במלון מגי'ק סנרייז בתאריכים:8/8/13 עד 11/8/13
בתאריך 8.8.13 הגעתי עם משפחתי למלון מגי'ק סנרייז לנופש.
הנופש גרוע מאוד ברמת השהייה במלון.
בהגעתי למלון הסתובבתי כשעה בלחפש חנייה ,לא ניתן היה להתקרב לפתח של המלון על מנת להוריד מזוודות ,רכבים חנו וחסמו את כל רחבת הכניסה למלון כך שלא היה ניתן להתקרב עם רכב לרחבת הכניסה למלון, רכבים חנו בכניסה למלון במקומות שנועדו להורדת נוסעים ומזוודות במשך כל שהותנו במלון, למרות תלונות שהתלוננתי בקבלה שום דבר לא נעשה בנידון.
לאחר המתנה ארוכה עד לקבלת החדרים קיבלנו את החדרים.
במהלך שהייתנו במלון הקומה של החדרים בה שהינו (חדרים 2916 וחדר 2917) וכן הקומה התחתונה היו מלוכלכים, סדינים היו זרוקים על הרצפה בלובי של הקומה ובלובי התחתון וכן גם מגבות זרוקות, מזרנים היו על הרצפה בלובי, יש לציין שזה היה במשך זמן ארוך, הם היו זרוקים במשך יום וחצי וגם לאחר מכן היו זרוקים סדינים על הרצפה ,מצ"ב תמונות המראות את המצב.
הרגשה מאוד לא נעימה וממש לא הרגשה של נופש.
בחדרים היו מלא זבובים למרות פנייה לקבלה בבקשה לראות את הסיבה נשלח עובד עם ספרי ריסוס שריסס את החדר וכתוצאה מכך לא ניתן היה להיות בחדרים במשך כמה שעות עקב הריח החריף, לציין שהריסוס לא עזר וזבובים המשיכו להיות בחדר.
בקבלת החדרים הם היו מלוכלכים אחת המרפסות הרצפה הייתה מאוד מלוכלכת מתחת לשולחן למרות פנייתנו לקבלה הדבר לא טופל כראוי והרצפה במרפסת המשיכה להיות מלוכלכת (חדר 2916) מצ"ב תמונה.
הרחבה של כניסה ללובי מכיוון החדרים הרצפה הייתה מלוכלכת במשך כיומיים
מבלי שאף אחד מעובדי המלון ניקה זאת. מצ"ב תמונה.
הרגשת השהייה במלון כמו שהות במתחם ערבי עקב כך ש 80% מהאורחים במלון היו ערבים התנהגותם בחדר אוכל של המלון לא הייתה יפה , ההרגשה בכלל לא נעימה, באחד הימים ישבו ערבים בחוץ בין החדרים על אחד הספסלים ועישנו נרגילות הרגשה לא נעימה כאשר אני עובר עם ילדים קטנים .
באחד הימים בבריכה ילדים עשו קקי ולא יכולנו להכנס לבריכה.
חופשת משפחתי במלונכם הייתה מאוד לא נעימה ומאוד מאכזבת ופוגעת.
יש לציין שאנו מבקרים במלון מג'ק סנרייז בפעם הראשונה ומבחינתנו זו גם הפעם האחרונה שבה אנו נבקר במלון זה.
אני חבר מועדון שמיים ומבלה לפחות פעמיים בשנה ברשת המלונות שלכם
וחופשה זו הייתה הגרועה והכי לא יפה מכולן, הרגשנו שכספנו נזרק לפח והמחיר שיצא כביכול זול כמו שאומרים "הזול יוצא יקר".
החופשה שלנו הייתה גרועה ואנו מרגישים שלא היינו בכלל בחופשה ועדיף היה לנו להישאר בביתנו ולא לצאת.

לטיפולכם ולתגובתכם.










עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי לנופש אחר לא במגיק סנרייז פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת פניות אורחים רשת מלונות פתאל שם ותפקיד:
אני מודה לך על בחירתך להתארח במלון מג'יק סאנרייז קלאב. תגובה:
מכתב נשלח לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה