פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
"ניקוי" שרשרת ע"י המנקה, גו'קים בחדר ובמסדרון, שירות גרוע מאוד! נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
אילת החוף הצפוני כתובת:
תיאור הבעיה:
אני ובת זוגתי הגענו למלון בתאריך ה-8/9 ועזבנו ב-11/9 במהלך שהותנו במלון בשעה 11:30 בבוקר אחרי ארוחת הבוקר חזרנו אני ובת זוגתי לחדר להוריד תכשיטים שעון וכו', את השרשרת שלה היא הניחה על דלפק המראה ואת השעון שלי עם הארנק בכספת ויצאנו לבריכה. בשעה 13:30 בצהריים חזרתי לחדרי מהבריכה, וראיתי שהחדר אינו נקיף פניתי לקבלה, הם אחרי רבע שעה שלחו מנקה (נקבה) ומנקה (זכר) בשם מוסא, קומה 2. אחרי שפניתי לקבלה חזרתי לבריכה אל בת זוגתי וכעבור 20 דקות לערך חזרתי שוב לחדר כדי להביא את השתייה מהמקרר הקטן וראיתי את החדרנית מנקה, אמרתי שלום בנימוס וחזרתי לבריכה. כעבור שעה חזרנו שנינו לחדר באים להתרחץ ולהסתדר לקראת טיול ב"מול", אני פותח את הכספ לוקח את השעון שלי והארנק, ובת זוגתי מתארגנת ובאה לשים את השרשרת ופתאום השרשרת לא מונחת יותר על הדלפק. הפכנו את כל החדר במשך שעתיים ועד שלא היינו בטוחים שהשרשרת איננה לא פנינו לקבלה. לאחר חיפוש ארוך מאוד פנינו לקבלה בהנחה שהמנקה "בטעות" ניקתה את השרשרת ולא שמה לב שרשרת בת 12 שעות בקושי, אלה שלחו אותנו לביטחון אלה החזירו אותנו לקבלה, לא רק שלא נתנו לנו טיפול כראוי, עוד ציפו מאיתנו להתלונן על החדרנית במשטרה, למרות שזו שרשרת בסך 300 ש"ח זה לא יהלומים שמצריך טיפול מלמעלה אלה מינימום של המלון, אלה מהר התנערו מהאחריות, אפילו בקבוק שמפנייה ב-10 ש"ח שיש להם במלון לא הציעו לנו, יחד עם זאת החדר שלנו היה עם ג'וקים ביום הלפני אחרון כך גם מסדרונות המלון, המציל "גנדי" היה נורא מציק מהיום הראשון לא הפסיק להעיר לכולם על כל דבר קטן, העובדים במלון כל הזמן מחבקים ומנשקים אחד את השני לעיניי כל, החופשה הזאת שתוכננה כל השנה נהפכה להיות חופשת אכסנייה בחור נידח בעזה, לא כיף לא נעים, האוכל ברמה נמוכה מאוד, אין מבחר, בקיצור, פתאל, יש לך המון המון המון עבודה! מאוד חבל שהחברה השנייה בגודלה באילת ובארץ בכלל אחרי "י***ל" (המבין יבין) ככה מתנהגת וכאלה עובדים יש לה, ב"י****ל" (ושוב המבין יבין) זה לא היה קורה, לכן בוודאות בפעם הבאה שאזמין חופשה, אשלם עוד 500-600 ש"ח ואגיע למלונות י****ל(המבין יבין).
ונזק כספי סוג הנזק :
זה פתאל יגידו! פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת פניות אורחים רשת מלונות פתאל שם ותפקיד:
אני מודה לך על בחירתך להתארח במלון לאונרדו רויאל ריזורט אילת תגובה:
מכתב נשלח לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה