פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מכפיש נושא התלונה:
‏יום שישי ‏13 ‏ספטמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
שמי זיו נדר
בתאריכים 13-15.9.13, התארחנו אני ואשתי ולרי לראי במלון לאונרדו קלאב ים המלח.
אציין, ערב לפני הגעתנו למלון, בעודנו אורזים מזוודה, התקשרתי למלון מרידיאן ים המלח בכדי לברר את שעת ההגעה למלון ולהפתעתי ענו לי קבטי"ם וטענו שהמלון סגור וככל הנראה העבירו אותי ואת אשתי למלון אחר, עם השערה שמדובר במלון לאונרדו פריווילג' ים המלח. באותו הרגע התקשרתי למלון פריווילג בכדי לברר את פשר הדבר. ענתה לי פקידה שהעבירה אותי לאחראית עליה, סיפרתי לה על המתרחש ושאני דורש להסבר, איך לא מודיעים לי שמעבירים אותי מלון ואפילו לא מודיעים לי זה פשוט מגוחך. הגברת בדקה את מספר הזמנתי ולא מצאה שום הזמנה על שמי, לכן בקשתי ממנה ליבדוק את עניין זה מול הממונה עליה. היא השיבה שאין מה לבדוק נושא זה מול הממונה עליה כיוון שהשעה 21:00 ואמרה לי/ ביקשה שאחכה בסבלנות ולמחורת בבוקר יחזרו אלי לטלפון שלי ממרכז ההזמנות - מה שלא קרא!!! מה שעשיתי בעקבות כך, התקשרתי לסוכן ממנו הזמנתי את המלון וביקשתי ממנו לברר את פשר העניין. אציין שקיבלתי תשובה מהסוכן רק ב- 22:30 בלילה בתשובה שהעבירו אותי למלון ליאונרדו קלאב - ים המלח. ביום ההגעה למלון, תחילה קיבלנו חדר עם מיטות מופרדות אני ואשתי. התקשרתי לקבלה ואף אחד לא ענה לי לכן ירדתי לקבלה, החליפו לי את החדר לחדר אחר. בחדר האחר הייתה תקלה בדלת עם הכרטיס, גם על כך ביקשתי מענה אשר ניתן לי אבל בזבז את זמן חופשתי ללא צורך.
צהריי יום שני לחופשתנו נכנסנו אני ואשתי לבר "ראש ראש" ושם היה בר- מן (בן מיעוטים) אשר היה כל כך לא נחמד ונתן לנו הרגשה למה בכלל באנו להפריע את מנוחתו? והרגשנו כאילו הוא עושה לנו טובה , התנהג כל כך מגעיל.
במהלך כל החופשה, חוף הים היה מטונף מכוסות חד פעמיות ואף עובד לא ניקה. המסדרון ליד חדרנו היה עם לכלוך אשר במהלך כל החופשה לא נוקה . בתמונות הפירסומת למלון היו מאין מיטות עם כריות בחוף אשר מאוד התלהבתי מהן בתמונות באתר האינטרנט. בפועל המיטות והכריות היו מלאות בוץ ים המלח וצבען היה דהוי ולא הייתה אפשרות להשתמש בהן בכלל.
אני מודיע על כך שאיני מתכוון לשתוק וכן אשתי עובדת במגזין צרפתי העוסק בתיירות ועל חווייתנו היא תרשום במגזין, על זה אני בטוח.

מקווה ומבקש לפיצוי
זיו *****
אילת
מייל *********@gmail.com
עוגמת נפש סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת פניות אורחים רשת מלונות פתאל שם ותפקיד:
אני מודה לך על בחירתך להתארח ברשת מלונות פתאל. תגובה:
מכתב נשלח לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה