פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אוכל מזעזע לכל הדעות מלון מלוכלך מאוד חדרים לא נקיים שירות רע נושא התלונה:
דהאן סיגל שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום שמי סיגל ונסעתי עם משפחתי למלון לאונרדו בירושלים בתאריך 18/09/13 בערב סוכות לשלוש לילות לקחנו 4 חדרים 3 מהם סטרדנטים ו1 זוג עם ילד כשהגענו קיבלנו את החדרים בקומה 1 חדרים 103 107 109 113 שהיה עם מרפסת החדר היה קטן מאוד!!! ללא אפשרות תנועה מלוכלך מאוד הרצפה במרפסת הייתה מאוד לא נקייה כך שלא יכולתי לשחרר את התינוקת שלי כך גם השירותים האבק שהיה בחדר והמצעים קרועים דיברתי עם מנהלת הקבלה וזאת בתשובה אמרה לי שהגעתי למלון 4 כוכבים וזה הסטנדרט המקובל ושהם ינקו את החדר שוב אך כמובן שזה הסטנדרט כך שלא יכולתי לצפות שהחדר יהפוך פתאום לנקי האוכל בערב חג היה מזעזע לא היה מבחר ומצאתי את עצמי אוכלת בערב חג לחם עם מרק כדי לשבוע הנקיון בחדר אוכל היה פשוט ברמה נמוכה מאוד הרצפה מלוכלכת והכלים לא נקיים אפילו חמתי מצאה שערה באוכל שלה ברצוני להודות כי אנחנו נוהגים להתארח בבתי מלון ברמה מאוד גבוהה וכך כנראה היו גם הצפיות שלנו התאכזבנו מאוד מהאירוח למרות שעובדי המלון ניסו לרצות אותנו אך לשווא!!! אני אפילו אכתוב למשרד בריאות שיבדקו את המטבח כי כמו שזה נראה המקום מתפקד בצורה מאוד ירודה מבחינת נקיון וכשזה מגיע לאוכל זה המצב הכי לא טוב בבקשה נא לחזור אליי בהקדם תודה
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי או אירוח נוסף באחד מבתי המלון הטובים ביותר של הרשת פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת קשרי אורחים של הנהלת הרשת שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לרשת מלונות פתאל תגובה:
שיחה טלפונית עם עוזרת מנכ"ל המלון פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה