בעיות שירות בקניית XBOX |
נושא התלונה: |
יום שישי 26 אוקטובר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 26.10.07 קניתי באתר XBOX360,
המכשיר התקבל מאוד מהר בתאריך 28.10.07 אבל בלי הבקר הנוסף שהיזמנתי, פתחתי את האריזה וחיברתי את המכשיר. המכשיר נתקע על ה BOOT הראשון, וכמובן שנסיונות חוזרים לא שינו דבר. חיפוש מהיר ב GOOGLE יידע אותי שזו בעייה מוכרת במכשירים ו MICROSOFT מחזירה ומחליפה מכשירים עם הבעייה הזו.
פניתי לחנות שלא התפלאו, ואמרו שישלחו שליח להחליף את המכשיר ושיש להחזיר להם רק את המכשיר, השליח הגיע למחרת עם הבקר הנוסף ומכשיר להחלפה. נתתי לו את המכשיר התקול באריזתו המקורית.
בנתיים בעודי מלא אמון בחנות הזו היזמנתי גם כרטיס אלחוטי מהחנות.
להפתעתי המכשיר שקיבלתי מהשליח הגיע ללא דיסק קשיח.
בטלפון לחנות קיבלתי תגובה חסרת סבלנות שבה נאמר שכשאמרו לי לשלוח רק את המכשיר הם התכוונו שישלח בלי הDISK, ולכן לא ישלחו שליח שוב, ניסיתי למחות ולדבר עם המנהל, והם אמרו שהוא עסוק ולא רוצה לדבר איתי,
ניסיתי שוב אחרי שעתיים וקיבלתי את אותה התגובה, והוסיפו שאני אנסה להתקשר ביום ראשון, התיאשתי מהם.
בנוסף הם גם טענו שהמכשיר ששלחתי עובד בצורה תקינה .
את הבקר האלחוטי הם שלחו בדואר רשום ביום שני האחרון,
ואת הדיסק הקשיח (שבלעדיו אי אפשר ממש להנות מהצעצוע) קיבלתי רק היום.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי על שבוע של המתנה לכונן הקשיח, ועל היחס בטלפון. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|