פרטי התלונה

תלונות דיגיטל פוטו

תלונות עוד בצילום

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזמנה דרך האינטרט וסחורה שסופקה שלא לפי ההזמנה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏19 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
הרצל 81 נהריה כתובת:
נהריה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 18/4/09 ביצעתי דרך אתר האינטרנט של החברה, הזמנה של הדפסת תמונות (סה"כ 53 תמונות) בגודל 10X15 וכולל תאריך על גבי התמונות.
בפרסום בגדול על גבי האתר מצויין במפורש כי כל התמונות יישלחו בדואר רשום ועד 150 תמונות יחוייבו בעלות של 8 ש"ח כאשר בסוף החשבון ראיתי כי חוייבתי ב-12 ש"ח.
כשקיבלתי את התמונות בדואר, הופתעתי לגלות כי התמונות הודפסו אך ללא תאריך (שלא כמו שביקשתי).
התקשרתי מיד לחנות ודיברתי עם בעל הבית בשם נתן משה ושאלתי אותו מדוע הם הדפיסו את התמונות ללא התאריך (דבר שמפורש ציינתי על גבי טופס ההזמנה , כי זה מאוד חשוב לי ומהותי עבורי).
הוא טען כי לא ניתן היה אז ציינתי בפניו שציפיתי כי יתקשרו אלי ויודיעו לי כי לא ניתן ואז הייתי אומרת לו במפורש שלא ידפיס את התמונות כי זה לא מתאים לי ללא התאריך על גבי התמונות.
אמר שהם לא מתקשרים ללקוח והוא מצטער והוא לא רואה לנכון שיש בעיה עם זה. שאני פשוט אשים את התמונות באלבום ומה הבעיה שלי? אמרתי לו שאם לא הייתי מבצעת הזמנה כולל תאריך אז ניחא, אני מבינה אך היות וציינתי מפורשות כולל תאריך סימן שזה מאוד משנה עבורי ולכן יש לי עם זה בעיה ולכן אני צריכה להוציא שוב כסף להדפסת אותם תמונות.
אמרתי לו גם מדוע בתשלום חוייבתי על 12 ש"ח עלות דואר רשום כאשר בפועל הם שילמו 8.80 ש"ח וגם באתר מפורסם עלות של 8 ש"ח וזה לא תקין ואני מפה שיעמדו מאחורי המחיר האמיתי.
ביקשתי שיפצה אותי ויזכה אותי על הסך ששילמתי על התמונות (על כל המחיר 32.67 ש"ח) היות והתמונות הגיעו שלא לשביעות רצוני ואין לי מה לעשות איתם וכל שנותר לי הוא להדפיס מחדש במקום אחר.
הוא צחק עלי ואמר שאני מפריעה לו ומטרידה אותו בשביל 32 ש"ח....
שזה כסף קטן ...
אולי בשבילו זה כסף קטן, בשבילי לא!

ניסיתי שוב לדבר איתו בתאריך 4/5/09 אך ללא הועיל. מר נתן משה צחק לי שוב בפנים ואמר שאני מטרידה אותו וסגר לי את הטלפון ואמר שאני מבזבזת לו את הזמן על שטויות והשיחה עולה לו יותר מ-32 ש"ח.

אני פשוט מזועזעת מהשירות וההתייחסות של אותו בעל בית ללקוחותיו.






עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי והחזר כספי מלא בגין סחורה שלא סופקה כנדרש פתרון נדרש :

דיגיטל פוטו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה