פרטי התלונה

תלונות Domino's Pizza (דומינוס פיצה)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Domino's Pizza (דומינוס פיצה)שעות פתיחה Domino‘s Pizza (דומינוס פיצה) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זיכוי לפיצה שלא כובד נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏23 ‏פברואר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יגאל אלון 90 כתובת:
תיאור הבעיה:
לצערי אני לקוחה ותיקה של הרשת הזו ובעיקר של הסניף הספציפי ביגאל האלון.רוצה לציין שכמעט כל פעם שאני מבצעת הזמנה באינטרנט מהם, יש להם משהו שהם חייבים לפשל איתו.
ב23.9.13-שכחו לצרף את המיני פנקייק להזמנה שכבר שולמה-השליח חזר לסניף והביא אותה.לא צרפו את שלישיית הדיפ כי לא היה להם.אבל כבר שולם.
לא מצרפים תבלינים.
בפעם האחרונה שהזמנתי דרכם ב12.1.14 הפיצה הגיעה אליי קרה אחרי שעה למרות שבאתר הם מתחיבים על חצי שעה.התקשרתי לסניף ועדכנתי את מנהל המשמרת שהיה שם,לא זוכרת את שמו,הוא ישר הציע פיצה חמה חלופית או פיצוי בפעם הבאה שאני מתקשרת להזמין אקבל ללא תשלום כפיצוי.בחרתי את האופציה השניה.מכיוון שאת הפיצה הקרה חיממנו כבר במיקרו.מנהל המשמרת אמר שהזיכוי יעודכן במחשב אצלם.שאין שום בעיה.
היום רציתי לממש את זכותי לפיצוי,התקשרתי לסניף ואחרי שהועברתי מיד ליד עד שמנהל המשמרת בשם גלעד טרח לעדכן אותי שלא מעודכן שום פיצוי במחשב,ולאחר שבדק בהזמנות האחרונות שלי,טוען שראה שקיבלתי זיכוי.איפה הזיכוי??פשוט חוצפה.השרות שלהם מתחת לכל ביקורת.התווכח איתי ויצא שאני שקרנית,בדקתי את הרישומים שלי,אין שום זיכוי מהם.אמרתי לו שחבל שככה הם מתנהגים ללקוחות שלהם.
אותי בתור לקוחה הם איבדו.
היום התקשרתי לסניף לממש את זכותי לפיצוי
כספי סוג הנזק :
מימוש הזיכוי פתרון נדרש :

Domino's Pizza (דומינוס פיצה) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה