הסרת אחריות של נציג דומינוס על טעות במשלוח |
נושא התלונה: |
גיל ערן |
שם/כינוי: |
יום שלישי 05 מאי 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רמת גן זבוטינסקי |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
נכנסתי לאתר האינטרנט של דומינוס פיצה והזמנתי מבצע שני מגשים של ברוקלין סטייל פיצה, הופיע לי תפריט שבו יש לי אפשרות לבחור סוג בצק לכל מגש בנפרד ותוספת אחת בחינם לכל מגש, בחרתי מגש אחד חריף עם פסטרמה ומגש שני פיקנטי עם פיטריות, שלחתי את ההזמנה וקיבלתי אישור לכך שהיא התקבלה, לאחר כ25 דקות הפיצה אכן הגיע והשליח היה אדיב, נתן לי את המגשים והלך, כשפתחתי את המגשים גילתי שבמגש אחד היה פסטרמה ופטריות ובמגש שני לא היתה שום תוספת, אשתי התקשרה לסניף לברר לפשר הדבר והתשובה שהיא קיבלה היא שזו אשמתנו ואנחנו אלה שלא הזמנו נכון באתר, החלטנו שקודם נאכל ואחר כך אני אתקשר שוב, התקשרתי שוב לסניף והסברתי לו שוב את הבעיה והוא ענה לי אה כן התקשרתם קודם והסברתי לכם שזה טעות שלכם, הסברתי לנציג שזה לא טעות שלנו כי בבדיקה נוספת שעשית באתר ביצעתי הזמנה פיקטבית ושניסיתי להזמין שני תוספות על מגש אחד האתר הזהיר אותי שזה בתוספת תשלום וניתן להזמין תוספת אחת לכל מגש, הנציג ענה לי שהאתר לא באחריות של דומינוס וזה בעיה שלי.
|
עצבים |
סוג הנזק : |
יחס הולם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|