פרטי התלונה

תלונות Domino's Pizza (דומינוס פיצה)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Domino's Pizza (דומינוס פיצה)שעות פתיחה Domino‘s Pizza (דומינוס פיצה) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מזעזע - לא חוזר לשם יותר נושא התלונה:
‏יום שישי ‏29 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קרליבך סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני לקוח ותיק שלכם שמדי פעם חושק בפיצה ומזמין מכם (בייחוד אני אוהב את פיצת הברוקלין החדשה (יחסית)), גם כשעברתי דירות מיד מצאתי את הסניף הקרוב לביתי. במהלך כל השנים הייתי מרוצה מהשירות שלכם, אבל בעקבות מה שקרה ביום שישי האחרון, אין לי כוונה להיות לקוח שלכם יותר.

ביום שישי נפגשתי עם חברים, היינו רעבים בטירוף והחלטנו להזמין פיצה. הזמנו 2 מגשים בtake away, מסניף קרליבך. נאמר לנו שהפיצות יהיו מוכנות תוך 15 דקות. בשעה היעודה הגענו, מצאנו סניף ריק מלקוחות ועמוס בעשרה עובדים שעסוקים בלא לתת שירות - כל פעם שרצינו שירות נאלצנו לדרוש אותו.
קיבלנו את הפיצות, ולמזלי, בדקתי את הפיצות במקום. הסתבר שאחת הפיצות שלנו נשלחה למישהו אחר ואנחנו קיבלנו פיצה שונה.
המתנו רבע שעה נוספת, שהפיצה תהיה מוכנה, ולבסוף, כשהיא הייתה מוכנה, שאלתי את האחראי במקום לגבי פיצוי. במקום תשובה הוא פשוט התחיל להסתובב ברחבי הסניף (כשאנחנו תוהים מה בדיוק קורה). אחרי מספר דקות הוא חזר עם פיצוי, בדמות כדורי שוקולד.
אוקיי, עד כאן השירות היה לקוי, ההתנהגות הייתה מוזרה, אבל בסדר, "שיהיה" - שילמנו, לקחנו את הפיצות ובאנו ללכת.
פתאום צץ אחד העובדים, בחור נמוך ושחום, וטרח להסביר לנו שבכלל לא מגיע לנו פיצוי, ושפעם הבאה שלא נחשוב לבקש בכלל.
הוא טען שבכל מקרה היינו צריכים לחכות, כי גם כשמזמינים טלפונית הם מטפלים בהזמנה רק כשמגיעים למקום, אחר כך הוא טען שבכל מקרה זה חצי שעה מרגע ההזמנה ובנוסף הוא ציין שהדברים שהוא אומר הם על פי המדיניות העולמית של דומינוס - את כל זה הוא טרח לעשות בטון וגישה מאוד שליליים.
כמובן שכל טענותיו מגוכחות בעיני, ומלבד זאת הסברתי לו גם שמטרתו העיקרית של פיצוי היא לגרום ללקוח לצאת בהרגשה טובה, גם אם הוא זכה לשירות לקוי, ושהדברים שהוא אומר כרגע, ובייחוד הדרך שהוא אומר אותם, לא ממש גורמים לי להרגשה טובה, בלשון המעטה, ויותר מזה, הם גורמים לא לא לרצות להיות לקוח שלכם.
למרות הרעב הכבד שלנו ולמרות שפינטזנו כבר על פיצה חמה וטעימה, החזרתי את הפיצות, דרשתי חזרה את הכסף, והלכתי לאכול במקום אחר.

בחברה עם סניף כזה מבולגן ושירות כל כך מזעזע אני לא מתכוון לאכול.
בזבוז זמן ועלבון סוג הנזק :
קודם כל ריענון נהלי שירות בסניף, אחר כך אפשר לדבר פתרון נדרש :

Domino's Pizza (דומינוס פיצה) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה